AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har endelig fått litt dreis på fb-dating, og har skrevet noen dager med en fin fyr. I dag kom det frem at vi skal på date ganske snart, og så la vi hverandre til på snap. i kveld ville jeg bare inn å se på bildene og litt på chatten vår, men så har han fjernet matchen 😕 vi er fortsatt på snap. Da ble jeg usikker... er det en grunn til det, eller er det bare sånn man gjør noen ganger? Jeg har sagt til han at jeg ikke foretrekker snap som eneste kanal å bli kjent på.. Anonymkode: b4b8c...341 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Han kan jo ha slettet hele profilen. Anonymkode: 0b425...393
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Ja det kan jo hende. Syns bare det var litt rart.. men siden jeg ikke er vant til gode ting i dating så blir jeg automatisk skeptisk Anonymkode: b4b8c...341
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har både blitt slettet og også slettet matcher etter vi går over til andre kanaler, så er nok ikke uvanlig Anonymkode: 03410...249 1
Gjest someone_here Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har endelig fått litt dreis på fb-dating, og har skrevet noen dager med en fin fyr. I dag kom det frem at vi skal på date ganske snart, og så la vi hverandre til på snap. i kveld ville jeg bare inn å se på bildene og litt på chatten vår, men så har han fjernet matchen 😕 vi er fortsatt på snap. Da ble jeg usikker... er det en grunn til det, eller er det bare sånn man gjør noen ganger? Jeg har sagt til han at jeg ikke foretrekker snap som eneste kanal å bli kjent på.. Anonymkode: b4b8c...341 Det er mulig han har omstartet profilen sin.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Min siste date gjorde det. Han ville ikke jeg skulle se at han nylig var pålogget. Så fortsatte han bare på Tinder, endret profil, la til vennene mine osv. Sa han var seriøs, ville slette profil og at vi ikke skulle date flere. Det betydde at han ville jeg skulle være monogam, seriøs og ikke date flere. Anonymkode: 819cb...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå