Gjest Sesselja Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Noen som har forslag til rimelig og grei overnatting i Trondheim?
Scheherazade Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Trondheim har jo stort sett alle de "store" hotellkjedene da. Men et litt annerledes og koselig hotell er Munken Hotell, det er ganske billig også. Også kan du leie leilighet der, slik at du kan lage mat på rommet. Ligger sentralt i Prinsenkrysset.
Cinnamon Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Hotel Bakeriet, ligger like ved Olavshallen. Kanskje ikke så billig som Munken hotel men det er veldig koselig der.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Spørs vel hva du regner som rimelig, det. Og når det er. (Jeg jobber på hotell i Trondheim.)
Gjest Gjest_tass2406_* Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 Scandic Recidens er et bra hotell veldig sentralt i Trondheim. Ligger ved Trondheim torg! Mer sentralt må du lete lenge etter. Weekendpris er på ca 1200 kr hvis jeg husker riktig
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #6 Skrevet 14. september 2005 Ja, Scandic Residence er definitivt sentralt, men det følger jo en del trafikkstøy/gatestøy med, da, hvis man vil bo så sentralt. Er nok ikke det rimeligeste alternativet i byen heller, men sikkert bra standard.
Gjest Sesselja Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Det ble ikke noe Trondhjemstur på meg likevel men jeg takker for tipsene som har kommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå