AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Det er nesten 8 000 000 000 kjønnsorganer, pupper og rumper på denne kloden. Hva er det som gjør at dette er så inn i granskauen mer hemmelig en albuer, knær og øreflipper? Kjønnsorganer er selvfølgelig til tider involvert sex, men som regel ikke. Pålen min brukes kanskje 2-3 timers til sex (inkludert runking) i uka, ellers brukes den stort sett til ingen verdens ting. Hvorfor er vi da så redde for at andre skal se disse tingene? Kjøper ikke uten videre koblingen mot sex; de fleste bruker også munn og hender under akten, men vi går ikke rundt og dekker dem til av den grunn. Tenk så enkelt det hadde vært om vi kunne være nakne når vi f.eks. dusjet og badet i felleskap, og påkledd når vi frøs. I enkelte kulturer er dette helt uproblematisk. En forunderlig og ulogisk verden.... Anonymkode: 09e0d...2b0
stan Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Det kalles kultur, i motsetning til natur. Vi mennesker har på mange måter for lengst lagt naturen og det naturlige bak oss.
Fioljenta Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Når du sier det sånn... ja, så ser jeg jo at du har et godt poeng. ... men jeg tror ikke jeg vil gå naken på byen likevel. 🙄 1
Archer Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Får ikke ståpikk av en albue, som jeg får av en saftig deilig rompe eller tits🤤
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nesten 8 000 000 000 kjønnsorganer, pupper og rumper på denne kloden. Hva er det som gjør at dette er så inn i granskauen mer hemmelig en albuer, knær og øreflipper? Kjønnsorganer er selvfølgelig til tider involvert sex, men som regel ikke. Pålen min brukes kanskje 2-3 timers til sex (inkludert runking) i uka, ellers brukes den stort sett til ingen verdens ting. Hvorfor er vi da så redde for at andre skal se disse tingene? Kjøper ikke uten videre koblingen mot sex; de fleste bruker også munn og hender under akten, men vi går ikke rundt og dekker dem til av den grunn. Tenk så enkelt det hadde vært om vi kunne være nakne når vi f.eks. dusjet og badet i felleskap, og påkledd når vi frøs. I enkelte kulturer er dette helt uproblematisk. En forunderlig og ulogisk verden.... Anonymkode: 09e0d...2b0 Det handler alltid om sex. Kvinner kan ikke gå toppløse for brystene seksualiseres. Kvinnebryst blir sensurert på instagram ol. for de er seksualisert. En kvinne kan ikke sitte å amme barnet sitt ute blandt folk for de er seksualisert. Om man ikke kan vise brystene uten at det blir ramaskrik, så er det enda lengre til at man kan vise penis og vulva uten at det også blir seksualisert og må gjemmes bort. Anonymkode: 2f040...613 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Archer skrev (16 minutter siden): Får ikke ståpikk av en albue, som jeg får av en saftig deilig rompe eller tits🤤 Kan bare snakke for meg selv, men å få en stiv en bare ved å se en pupp eller rumpe skjer ikke uten at hodet er innstilt på det. Nå er jeg godt voksen, og var muligens noe mer viril i ungdommen. Tror nok at dersom nakenhet hadde vært mer dagligdags fra barnsben av, skulle det nok mye til at menn hadde fått reisning i hytt å pine bare ved å se de tingene vi liker å skjule. Har ennå til gode å få ereksjon på ei nakenstrand, men du verden så mye vakkert naturen har å by på i alle farger og fasonger, og kan godt beundre en kropp eller fem, men uten seksuell vinkling. Ser jeg ei formfull dame med glimt i øye på Kiwi kan det nok hende at tankene går lengre enn om jeg hadde sett henne naken på Huk, selv om en naken kvinnekropp desidert er naturens vakreste skapelse, og dess mer «vanlig», desto finere Anonymkode: 09e0d...2b0 1
Archer Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan bare snakke for meg selv, men å få en stiv en bare ved å se en pupp eller rumpe skjer ikke uten at hodet er innstilt på det. Nå er jeg godt voksen, og var muligens noe mer viril i ungdommen. Tror nok at dersom nakenhet hadde vært mer dagligdags fra barnsben av, skulle det nok mye til at menn hadde fått reisning i hytt å pine bare ved å se de tingene vi liker å skjule. Har ennå til gode å få ereksjon på ei nakenstrand, men du verden så mye vakkert naturen har å by på i alle farger og fasonger, og kan godt beundre en kropp eller fem, men uten seksuell vinkling. Ser jeg ei formfull dame med glimt i øye på Kiwi kan det nok hende at tankene går lengre enn om jeg hadde sett henne naken på Huk, selv om en naken kvinnekropp desidert er naturens vakreste skapelse, og dess mer «vanlig», desto finere Anonymkode: 09e0d...2b0 Skjønner hva du mener👍 Tenker litt sånn som deg, for å være seriøs. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Fioljenta skrev (2 timer siden): Når du sier det sånn... ja, så ser jeg jo at du har et godt poeng. ... men jeg tror ikke jeg vil gå naken på byen likevel. 🙄 Tenkte først og fremst på der det ville være naturlig; bading, dusjing, i solveggen, skiftesituasjoner osv. Et enkelt eksempel; jeg sover naken, og får tilsnakk av fruen dersom jeg må en tur på do i løpet av natten og glemmer å ta på meg noe når hennes datter (på over 30) er på besøk. I en verden det nakenhet hadde vært vanlig, hadde ingen tenkt på det som et problem En tidligere arbeidskollega fortalte at de hadde vært sammen med et vennepar i Danmark på sommerferie. Den gangen var toppløshet på stranden populært, og formiddagene gikk med til strandliv med respektive fruers pupper i fri dressur. På ettermiddagen skulle min kollega bort i hytta til det andre paret for på gi en beskjed, banket på og gikk inn. Fruen i huset hadde ikke fått på seg overdel, og det var full ståhei med skrik, skrål og febrilsk dekking av pupper, men endte selvfølgelig i latter da kollegaen minnet om at han faktisk hadde sett disse i ganske mange timer på daglig basis Grensene må etter min mening ligge på bruken av diverse utstyr, og ikke at det bare er synlig i passivt modus Anonymkode: 09e0d...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå