AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Kommer da resten som regel samme dag? Reiser snart på hytta uten dekning så blir utålmodig. Skal få en karakter + godkjent/ikke godkjent og er kun siste som har kommet inn godkjent. Anonymkode: f956a...4ca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Kommer jo an på når sensurfristen er? Anonymkode: 37513...4a0 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Kommer jo an på når sensurfristen er? Anonymkode: 37513...4a0 Hva har det med saken å gjøre? Aldri ventet til fristen (ntnu). Anonymkode: f956a...4ca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Aldri ventet til fristen (ntnu). Anonymkode: f956a...4ca Selvfølgelig har det noe å si. Det er så lang tid de KAN bruke og noen ganger bruker de hele tiden. Anonymkode: d867a...190 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Godkjent/ikke godkjent er vel arbeid som har blitt gjort underveis i semesteret? Dette kan ha ligget som godkjent lenge. Eksamenskarakteren er avhengig av sensurfristen, og NTNU er ikke akkurat kjent for å være kjappe på avtrekkeren her Anonymkode: 10f50...119 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig har det noe å si. Det er så lang tid de KAN bruke og noen ganger bruker de hele tiden. Anonymkode: d867a...190 Men det var ikke det jeg lurte på. 33 minutter siden, AnonymBruker said: Godkjent/ikke godkjent er vel arbeid som har blitt gjort underveis i semesteret? Dette kan ha ligget som godkjent lenge. Eksamenskarakteren er avhengig av sensurfristen, og NTNU er ikke akkurat kjent for å være kjappe på avtrekkeren her Anonymkode: 10f50...119 Nei, vi har hatt 2 deler på eksamen. 3. år på ntnu og alltid fått sensur svært raskt, men kun hatt flere deler en gang tidligere og da kom det til ulike tidspunkt på en dag. Anonymkode: f956a...4ca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 Det kan gå dager i mellom. Hadde f.eks en eksamen som var todelt, først en hjemmeeksamen og senere en skriftlig skoleeksamen, det gikk vel en uke mellom resultatene. En annen eksamen jeg hadde var både skriftlig og muntlig, først kom det skriftlige resultatet, og resultatet etter muntligen kom en uke senere og da viste samlede karakter. Anonymkode: 1c545...01c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan gå dager i mellom. Hadde f.eks en eksamen som var todelt, først en hjemmeeksamen og senere en skriftlig skoleeksamen, det gikk vel en uke mellom resultatene. En annen eksamen jeg hadde var både skriftlig og muntlig, først kom det skriftlige resultatet, og resultatet etter muntligen kom en uke senere og da viste samlede karakter. Anonymkode: 1c545...01c Takk for svar 😊 Anonymkode: f956a...4ca
pia mater Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Selvfølgelig har det noe å si. Det er så lang tid de KAN bruke og noen ganger bruker de hele tiden. Anonymkode: d867a...190 Og noen ganger blir fristen utvidet opp til flere ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Jeg studerer forresten også på ntnu, jeg har aldri fått karakteren tidligere enn sensurfristen, som regel kommer den dagen etter sensurfristen. Verst var det da vi skulle få karakteren på bacheloren, sensurfristen var dagen før en helligdag, og regelen sier at man kan poste karakteren første virkedag etter sensurfristen, siden dagen etterpå var helligdag kom den ikke da heller, så skulle karakteren komme på fredag, den kom ikke da heller, og jeg skulle forsvare bachelor på mandag morgen. Fikk ikke vite karakteren min før morgenen den dagen, enkelte måtte forsvare bachelor uten å vite hvilken karakter de skulle forsvare. Litt forskjell å vite om man i utgangspunktet skulle forsvare en A eller en E. Jeg fikk heldigvis vite min karakter et par timer før jeg skulle inn å forsvare, men det var fryktelig irriterende. Anonymkode: 1c545...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå