AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 En eller annen skrev i tråd her inne om en narsissist, og sa at det var typisk for narsissister å definere en tidsgrense på når noe «gjaldt» og når det ikke gjorde det. Dette hadde vedkommende et spesielt uttrykk for. Jeg vil gjerne finne ut mer, men husker ikke hva det het og finner ingenting. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 5c689...083 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 https://psykopati.blogg.no/1459959852_psykopaten_og_tiden.html Kan det være denne? Sirkulær tidsoppfatning osv.. Står litt lenger ned Anonymkode: f6f47...5c6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Det var muligens jeg som brukte den frasen som du har som overskrift. Jeg skrev om eksdamen til min kjæreste som jeg mener er narsissist og har psykopatiske trekk. Hun nektet meg å være i nærheten av hennes og min kjærestes barn i 5 år, men når hun selv fikk kjæreste så fikk han møte barnet i løpet av den første uken. Da hun ble konfrontert med dette, sa hun at det var så lenge siden så det var ikke noe å bry seg om... Anonymkode: b768f...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå