AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Den var negativ 13 dpo. Kan jeg like el være gravid? Anonymkode: de04c...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Ja. Anonymkode: 17605...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 Ja, det skal en god del hcg til før det slår ut på en EL-test. Jeg har testet dette ut noen ganger for "forskningens del" og EL-testen har pleid å bli positiv rundt 18-20 dpo. Og på det tidspunktet har g-test vært klar positiv. Så ingen vits å bruke EL-test for å finne ut av graviditet tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 6 hours ago, Amatariel said: Ja, det skal en god del hcg til før det slår ut på en EL-test. Jeg har testet dette ut noen ganger for "forskningens del" og EL-testen har pleid å bli positiv rundt 18-20 dpo. Og på det tidspunktet har g-test vært klar positiv. Så ingen vits å bruke EL-test for å finne ut av graviditet tidlig. Dette. Selv om EL-tester etterhvert vil slå ut på hcg også, så er de mye mindre sensitive enn tester som faktisk er utviklet til dette formålet... Om du vil vite om du er gravid, ta en graviditetstest. Anonymkode: aa127...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå