blå Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg prøver nå å trene litt hver dag. Eller i allefall være i aktivitet hver dag. Noen ganger mye, andre ganger ikke så mye. Men så var det kostholdet da.......og jeg som skal ned 10 kg. Hva syns dere som har litt greie på det om dette??? Frokost: frokostblanding, med 4-korn og biola Lunch: Havregrøt Middag: vanlig middag.............bare litt mindre og mer grønnsaker Kvelds: ca 2 knekkebrød og som mellom måltider: nøtter (hassel og mandler), yoghurt eller banan Jeg har ikke så god greie på det, men er dette et kosthold for en som prøver å gå ned i vekt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Ser bra ut dette. Men er det ikke mye sukker i biola? Samen med økt aktivitet er bra. Bare pass på å ikke la det gå mer enn 3 timer mellom hvert måltid. 5-6 små måltider om dagen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 7. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2005 Tror ikke det er sukker i biola.....jeg tenker på sånn naturell, ikke de med blåbær og bringebær og alt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 7. september 2005 #4 Del Skrevet 7. september 2005 Cultura har litt mindre sukker enn biola, men det er ikke så alt for stor forskjell. Sats på 5 om dagen. Frukt og særlig grønnsaker har lite kalorier og metter bra + at de har jo mye godt for kroppen da. Jeg er ikke så glad i "pynt" på brød/knekkebrød, men spiser heller en tomat ved sidenav. Personlig ville jeg nok bytta ut havregrøten til lunsj. HAtt den til frokost (bytta på med firkorn). Jeg hadde blitt utrolig lei av korn om jeg skulle hatt det 2 ganger for dagen Du kan jo ha litt salat med kjøtt/fisk innimellom til lunsj feks. Så det ser bra ut. MAnge måltider for dagen som er viktig. Men som alltid, det er mengden det kommer ann på. Vært obs på nøttene, 20 mandler har over 100 kcal så ikke gå bersherk med de, men litt er ok og sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 naturell skal være uten sukker ja..... så godt som. 1g pr dl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Biola naturell yoghurt nneholder i hvertfall sukker, bare sjekk innholdsdeklarasjonen Ang. drikkeyoghurten i naturell, er jeg ikke sikker. Endret 7. september 2005 av Elphaba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå