AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Er i et bra forhold med en fyr men han har aldri møtt en veninne av meg som jeg er nær med. Hun har alltid fått mye oppmerksomhet fra gutter hvor enn hun går, så hun er jo utrolig pen. Det har blitt sagt mange ganger når vi skal ut at jeg bare kan ta med typen min og nå har unnskyldningene rent ut. Jeg vil jo at de skal møtes, men jeg vil ikke at han skal sitte der og tenke at hun er pen. Jeg vil ikke føle på den følelsen over at han synes hun er penere enn meg, selvom han blir med meg hjem og er den som elsker meg. Hva gjør man i en sånn situasjon? Ja jeg vet godt at dette tærer på sjalusi😐 Anonymkode: 838cc...7c5 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 2. juni 2021 Jeg kan love deg at typen din har møtt mye penere jenter enn venninnen din. Men det er DEG han vil ha. Det er ikke slik at vi til enhver tid er kjæreste med den peneste vi har sjans på. Det hadde vært ufattelig slitsomt og trist. Uansett. Hvis han dumper deg fordi han heller vil ha noen penere, så er det jo bra du oppdaget at han var en dust før forholdet ble skikkelig seriøst fra din side? Anonymkode: be8da...56e 71
milla80 Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Ha tro på deg selv . Vit at du er bra nok 💗 Ikke ta sorger på forskudd. Det er deg han har valgt ! 💓 5
Gjest Chicchi Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Det er alltid kjipt å innse at man ikke er den peneste jenta som typen har landet. Men mange menn, særlig de som går inn i et forhold, er ikke så overflatiske som det blir gitt inntrykk av. Det kommer til å gå fint kanskje han blir litt ekstra imponert av venninna di der og da, men ikke mer enn det. Han kommer ikke til å tenke på henne noe mer. Og selv om du synes hun er vakker, er det ikke sikker hun er hans type.
Isprinsessen7 Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Regner med at dersom typen din er genuint forelska i deg så vil han synest at du er den vakreste jenta i verden for han.❤️ Og dermed vil din venninne eller andre pene jenter ikke være interessant for ham og falme i hans øyne i forhold til deg. Ellers er han vel ikke forelska nok i deg og det er jo et rødt flagg! 6
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er i et bra forhold med en fyr men han har aldri møtt en veninne av meg som jeg er nær med. Hun har alltid fått mye oppmerksomhet fra gutter hvor enn hun går, så hun er jo utrolig pen. Det har blitt sagt mange ganger når vi skal ut at jeg bare kan ta med typen min og nå har unnskyldningene rent ut. Jeg vil jo at de skal møtes, men jeg vil ikke at han skal sitte der og tenke at hun er pen. Jeg vil ikke føle på den følelsen over at han synes hun er penere enn meg, selvom han blir med meg hjem og er den som elsker meg. Hva gjør man i en sånn situasjon? Ja jeg vet godt at dette tærer på sjalusi😐 Anonymkode: 838cc...7c5 Kanskje det er typen din som bør være redd og sjalu? Høres ut som om du er interessert i venninnen din - da har han ikke noe å stille opp med. Er setningen over urimelig? - Det er like urimelig for typen din. Så dropp det. Tankene dine er ikke rettferdig ovenfor typen din.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 Det høres vondt ut å være så usikker, kanskje du burde jobbe litt på egen selvtillit? Kjæresten din er med deg fordi han liker DEG, ikke noen andre. De aller fleste mannfolk kan se at ja, hun er pen, men det betyr ikke at de vil være utro bare de ser en pen dame. Anonymkode: 79c6b...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Se på det som en test. Hvis han sitter og sikler over venninna di så har du neppe lyst å fortsette forholdet. Og hun er neppe interessert i en slik mann heller. Det er like greit å finne ut dette først som sist. Du kan jo ikke basere deg på å holde han unna pene damer resten av livet for sikkerhets skyld. Anonymkode: 0b3ec...caf 14
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres vondt ut å være så usikker, kanskje du burde jobbe litt på egen selvtillit? Kjæresten din er med deg fordi han liker DEG, ikke noen andre. De aller fleste mannfolk kan se at ja, hun er pen, men det betyr ikke at de vil være utro bare de ser en pen dame. Anonymkode: 79c6b...a9b Enig.. Det er mye større sannsynlighet for at det blir slutt pga din usikkerhet enn at han treffer verdens vakreste kvinne Anonymkode: c74a3...d8c 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Er hun pen, så kommer han til å synes hun er pen, akkurat som alle de andre pene jentene på denne planeten. Det er deg han har valgt, du kommer bare til å slite deg ut om du skal engste deg for dette. Få det overstått. Anonymkode: 712be...d3d 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 Det er ulogisk å tenke sånn. Absolutt alle av oss har noen som er penere enn oss, enten i samme familie, vennekrets, område, land eller verden. Så er det jo forskjellige type 'vakker' også, og utseende blir jo påvirket av personlighet i tillegg. Kanskje venninnen din er objektivt vakrere enn deg, men det betyr ikke at typen din vil synes hun er vakrere enn deg Og skulle det verste skje, så vet du i hvertfall at han uansett ikke var noe for deg. Ta med deg typen neste gang, og legg vekk disse tankene. Anonymkode: a4961...bf4 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 Det er vondt å være usikker. Du bør tenke pragmatisk og romantisk. a) Det kan godt hende at han registrerer at venninna di er veldig pen (min kjæreste har en veldig pen kompis, men jeg vil være sammen med kjæresten min) b) Selv om han gjør det, er det deg han er sammen med og vil være med. Du bør altså prøve å akseptere at han kan legge merke til det, men rydde det vekk fra huet ditt, og for all del, ikke begynn å stille ham spørsmål om henne og hennes utseende, det er bare destruktivt for deg selv. Anonymkode: 6d28c...074 2
Destroyer Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 (endret) Det er ikke sikkert typen din synes hun er så pen som du skal ha det til. Har ofte som kvinne fått høre av enkelte menn «dette er en fyr alle damene synes er så pen/sexy/kjekk, hva synes du?», og jeg synes som regel ikke fyren er noe særlig. Liker et helt annet utseendet - det gjør sikkert typen din og. Endret 2. juni 2021 av Destroyer 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #14 Skrevet 2. juni 2021 Destroyer skrev (Akkurat nå): Det er ikke sikkert typen din synes hun er så pen som du skal ha det til. Har ofte som kvinne fått høre av enkelte menn «denne fyren liker alle damene, hva synes du?», og jeg synes som regel ikke fyren er noe særlig pen. Liker et helt annet utseendet - det gjør sikkert typen din og. Men muligheten er jo selvfølgelig også der for at han synes hun er attraktiv, uten at det gjør noe som helst eller har noen betydning for ham. Det må man jo bare finne seg i i et forhold. Som menneske synes man ofte også når man har kjæreste, at andre mennesker er både pene og deilige, uten at det setter noen dype spor i en eller har noen innvirkning på livet spesielt. Anonymkode: 6d28c...074 3
Havbris Skrevet 2. juni 2021 #15 Skrevet 2. juni 2021 Vi kan vel alle registrere mennesker som vi synes er pene uten å tenke noe mer om det enn akkurat det? Du kan ikke få kontroll på hva han tenker men du kan gjøre noe med dine egne tankemønstre. 7
Destroyer Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men muligheten er jo selvfølgelig også der for at han synes hun er attraktiv, uten at det gjør noe som helst eller har noen betydning for ham. Det må man jo bare finne seg i i et forhold. Som menneske synes man ofte også når man har kjæreste, at andre mennesker er både pene og deilige, uten at det setter noen dype spor i en eller har noen innvirkning på livet spesielt. Anonymkode: 6d28c...074 Er ikke noe big deal dersom en synes noen eerpen. Men med tanke på at jeg har hørt om «den peneste venninnen til en elller annen» flere ganger, uten at det har vært noe å se på, er det stor sannsynlighet for at det ikke er noe spennende venninne heller. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 Destroyer skrev (2 minutter siden): Er ikke noe big deal dersom en synes noen eerpen. Men med tanke på at jeg har hørt om «den peneste venninnen til en elller annen» flere ganger, uten at det har vært noe å se på, er det stor sannsynlighet for at det ikke er noe spennende venninne heller. Pene mennesker kan fint være spennende. Jeg har ei pen, morsom venninne. Hun er, dersom man tenker skjønnhetsstandard, skjønnere enn meg - hun er også morsom og skarp. Men det er noe man må leve med, at man er elsket som den man er, selv om andre også kan være både pene, morsomme og skarpe. Anonymkode: 6d28c...074 6
Destroyer Skrevet 2. juni 2021 #18 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men muligheten er jo selvfølgelig også der for at han synes hun er attraktiv, uten at det gjør noe som helst eller har noen betydning for ham. Det må man jo bare finne seg i i et forhold. Som menneske synes man ofte også når man har kjæreste, at andre mennesker er både pene og deilige, uten at det setter noen dype spor i en eller har noen innvirkning på livet spesielt. Anonymkode: 6d28c...074 Må for øvrig legge til at de fleste jeg møter på gaten er helt ordinær, eller under. En sjelden gang ser jeg en vakker dame eller en mann som ikke var stygg. Tviler da sterkt på at en OFTE møter på folk som er både deilige og pene, ofte!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #19 Skrevet 2. juni 2021 Destroyer skrev (Akkurat nå): Må for øvrig legge til at de fleste jeg møter på gaten er helt ordinær, eller under. En sjelden gang ser jeg en vakker dame eller en mann som ikke var stygg. Tviler da sterkt på at en OFTE møter på folk som er både deilige og pene, ofte! Vel - det kommer an på øyet som ser. Mange synes mange er pene, noen synes få er det. Anonymkode: 6d28c...074 1
Destroyer Skrevet 2. juni 2021 #20 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pene mennesker kan fint være spennende. Jeg har ei pen, morsom venninne. Hun er, dersom man tenker skjønnhetsstandard, skjønnere enn meg - hun er også morsom og skarp. Men det er noe man må leve med, at man er elsket som den man er, selv om andre også kan være både pene, morsomme og skarpe. Anonymkode: 6d28c...074 Tenkte ikke spennende som dersom en går litt dypere - personlighet, kjemi og lignende. Siden vi diskuterer en potensiell pen jente, har man kun «et pent ytre» å gå etter. Vi vet ikke noe om personligheten, så regner med hun er A4/streit. Typen til ts er nok interessert i henne fordi hun har noe annet enn ytre også. Så ts trenger ikke være redd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå