AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Er dette noe å ha? Vi bor like ved sjøen og jeg tenker det kanskje hadde vært en morsom aktivitet for ungdommen (og oss voksne) nå i sommer. Er det noe man har mye glede av, eller erfarer dere at det er noe man gjør noen ganger, så er man lei? jeg ser de har et på Jula til 2000 og XXL har et fra Pure som er nedsatt fra 4999 til 2999. Erfaringer? Anonymkode: c6068...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 3. juni 2021 #2 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg har vært på ett par kurs og synes det er gøy. God fullkroppstrening. Men kjedelig alene, så man bør kanskje ha to, for en familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg kjøpte i fjor og det har vært mye brukt av både meg og ungene. Vel verdt pengene! Anonymkode: 2bfa0...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othea Skrevet 5. juni 2021 #4 Del Skrevet 5. juni 2021 Er det vanskelig å frakte det rundt? Får det plass i en bil? Ser så gøy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 Othea skrev (14 timer siden): Er det vanskelig å frakte det rundt? Får det plass i en bil? Ser så gøy ut. De er oppblåsbare, så de er enkle å brette sammen, men du må ha med pumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Del Skrevet 7. juni 2021 Vårt er i bruk hver eneste dag nå som er det badevær. 13-åringen har flere venner med SUP og de storkoser seg. 3 året vårt nå, like poppis enda. Anonymkode: 4812f...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #7 Del Skrevet 7. mars 2022 Vi har sup brett her i huset og bruker det hver eneste sommer. super trening og moro for barna i tillegg! Anonymkode: e4dd0...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå