AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Noen som har tips til bra treningsvideoer på youtube? Helst der man ikke trenger noe utstyr 🙂 Anonymkode: 5f8f3...5d5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Det kommer jo an på hva slags trening du er interessert i. Ikke mye å gå på her Anonymkode: 11f94...8db 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Emkfit, walk at home/ get fit with Rick, blogilates, madfit, pamela reif, kino yoga, the studio … Anonymkode: face0...a0b
Gjest MOD Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Jeg liker godt videoene til Funkygine, fonner de på YouTube. Alt fra enkel styrke for nybegynnere på 10 minutter, til full treningsøkt for «viderekomne»☀️
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Kommer litt an på hva du er ute etter. Popsugar fitness, Madfit, Heather Robertson er blant mine favoritter. Funkygine har også flere fine økter på YouTube. Anonymkode: 2c761...600
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Jeg ble fit med Vicky Justiz sine videoer Jeg fulgte hennes programmer, hun har et par forskjellige. Jeg startet med den for rumpa og så god forbedring, deretter gjorde jeg den for hele kroppen. Gjentok begge to to ganger til, nå er jeg i bedre form enn jeg noensinne har vært! Anonymkode: a94a7...afe
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Blogilates, hun trener med deg, viser hvordan og teller ned hvor mange repetisjoner du har igjen. Masse for nybegynnere åså, og du trenger ikke utstyr til de fleste videoene Anonymkode: 2b12e...c79
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Anbefaler Move with Nicole. Hun er kjempeflink og motiverende! Anonymkode: 983e8...f0d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 Sydney Cummings sine videoer liker jeg veldig godt hvertfall!😊 Anonymkode: 29ce7...8b7
Gjest Timeplan Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 Jeg liker Madfit. Hun har mye trening som fungerer i trang leilighet, og dessuten litt dansevideoer og det synes jeg er gøy.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 Liker Natacha Océane. Jeg følger henne på Instagram, men hun har også en YouTube-kanal: Anonymkode: 8d64a...ae5
KaBom Skrevet 9. juni 2021 #16 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er veldig glad i Pamela Reif. Hun har en god blanding av ulike økter innenfor både styrke og kondisjon, nesten alle videoene er uten utstyr, eller med gode alternativer hvis man mangler utstyr. Det er god musikk i videoene og det er timer som teller ned og viser neste øvelse. Hun har også et (gratis!) treningsprogram der hun lager ukesplaner der du får trent hele kroppen i løpet av uka. Hun har planer for både 30 og 45 minutter og alt fra 3-5 dager i uka avhengig av hva man foretrekker. Selve planen finner man på Instagram-kontoen eller i appen hennes, mens videoene ligger på YouTube. Har trent med programmet hennes i seks uker nå, og siden hver økt er ulik så blir jeg ikke lei. Eksempel på en ukesplan: 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 KaBom skrev (3 timer siden): Jeg er veldig glad i Pamela Reif. Hun har en god blanding av ulike økter innenfor både styrke og kondisjon, nesten alle videoene er uten utstyr, eller med gode alternativer hvis man mangler utstyr. Det er god musikk i videoene og det er timer som teller ned og viser neste øvelse. Hun har også et (gratis!) treningsprogram der hun lager ukesplaner der du får trent hele kroppen i løpet av uka. Hun har planer for både 30 og 45 minutter og alt fra 3-5 dager i uka avhengig av hva man foretrekker. Selve planen finner man på Instagram-kontoen eller i appen hennes, mens videoene ligger på YouTube. Har trent med programmet hennes i seks uker nå, og siden hver økt er ulik så blir jeg ikke lei. Eksempel på en ukesplan: Oooh, det ser bra ut! Jeg sliter litt med å komme i gang, hva og hvor ofte, osv. Dette er jo genialt 😄 Passer det for nybegynnere? Anonymkode: f3cca...8c1
KaBom Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oooh, det ser bra ut! Jeg sliter litt med å komme i gang, hva og hvor ofte, osv. Dette er jo genialt 😄 Passer det for nybegynnere? Anonymkode: f3cca...8c1 Både og. Videoene er veldig intense, med lite pause mellom sett. Jeg ble skikkelig gåen de første gangene, men kom raskt inn i det (selv om jeg fortsatt holder på å dø av svette under økta). Jeg tar det programmet som heter 45 min sweaty og liker det godt. Men hun har også et eget program som er «beginner friendly» 😀 Kan være lurt å ta det i noen uker først. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #19 Skrevet 10. juni 2021 KaBom skrev (17 timer siden): Både og. Videoene er veldig intense, med lite pause mellom sett. Jeg ble skikkelig gåen de første gangene, men kom raskt inn i det (selv om jeg fortsatt holder på å dø av svette under økta). Jeg tar det programmet som heter 45 min sweaty og liker det godt. Men hun har også et eget program som er «beginner friendly» 😀 Kan være lurt å ta det i noen uker først. Kanskje lurt å begynne med de for begynnere, litt demotiverende hvis man greier sånn halvparten av øvelsene 😅 Takk for svar 😊 Anonymkode: f3cca...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå