Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier en kjellerlelighet. Kontrakten er en helt standard husleie-kontrakt. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne disponere en utebod i kjelleren. Jeg har da plenklipper, noen uteleker der og noen puter i tett boks. Fikk beskjed om at jeg måtte tømme uteboden for søppel, siden dem er redd for rotter. Forklarte at det er ikke søppel, det er leker og ting, ingenting som kan relateres til søppel. Kan jeg nekte å flytte tingene mine? Jeg må evt sette det utenfor inngangspartiet, men det er jo lite flatterende. 

Anonymkode: e3c4d...f09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søppel som rotter liker kan selvsagt ikke være der. Om du ikke har søppel i boden, og boden er inkludert i leiekontrakten, skjønner jeg ikke helt problemstillingen?

Anonymkode: b38df...254

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, problemstillingen er jo at dem ser på lekene og boksen med puter som søppel. Har selvsagt ikke søppel der. Har også forklart dem det. 

Anonymkode: e3c4d...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ser du over en gang. Og eventuelt plukker du med deg det som kan ha sniki seg med som er søppel. Så sier du fra om at du har sett over og tatt bort det du fant. Noe mer mas om det så henviser du bare til tidligere svar, og ikke legger så mye energi i det. Eventuelt kan du be de om å vise hva de mener er søppel om de sier det mer etter du har gått over 

Anonymkode: 25366...2bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da sier du det ikke er søppel der. Huseier har ikke lov å gå inn i boden uten din tillatelse. Bruksretten er leid bort.

Anonymkode: 3514e...979

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går utleier inn i din bod? 

Anonymkode: b2274...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...