AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Er det en fast tid på dagen? Har ikke vært så mye på hotell, og vi har bare sjekket inn på kvelden Anonymkode: 20c09...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Det vanlige er rundt 15, men det varierer fra hotell til hotell. Du kan sikkert sjekke det på hotellets nettside! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det en fast tid på dagen? Har ikke vært så mye på hotell, og vi har bare sjekket inn på kvelden Anonymkode: 20c09...175 Det varierer fra hotell til hotell. Sannsynligvis står det i booking-bekreftelsen din. Eller på hotellets nettside. Eller du kan ringe de og spørre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 Pleier å være 14-15. Det er vanlig med utsjekk kl. 12, så skal jo vaskepersonalet ha tatt runden og gjort rommene klare før noen skal sjekke inn. Men det varierer jo på vaskerutinene, om de har masse ledige rom som er klare, eller om de er fullbooket og må vente til alle har sjekket ut. Når jeg har vært på plass tidlig så drar jeg gjerne til hotellet og spør om rommet er klart, noen ganger er det klart med en gang, hvis ikke så sier de når de forventer det er klart og så får man sette koffertene hos de i resepsjonen og kan gå ut på vift i mellomtiden. Anonymkode: 824a8...9f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Del Skrevet 2. juni 2021 Ofte er kl 16 tidspunkt for innsjekk. Men en kan ha flaks med at rommene er tidligere klare. Er de ikke det, kan en sette bagasjen på oppbevaring mens en venter Anonymkode: 1eada...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 4. juni 2021 #6 Del Skrevet 4. juni 2021 Nå for tiden med begrenset belegg på hotellene er det ofte mulig sjekke inn tidligere. Sist helg fikk jeg rom kl 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Del Skrevet 4. juni 2021 Om du ringer de i forkant så fikser de som oftest tidlig innsjekk for deg. Med unntak av fellesferien og spesielle travle perioder. Anonymkode: 3cc88...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Del Skrevet 4. juni 2021 Be om tidlig innsjekk når du bestiller, ellers må du følge det som står på nettsiden. Anonymkode: a607f...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Del Skrevet 4. juni 2021 Innsjekk fra kl. 15 og utsjekk senest kl. 12 er ganske "standard". Hvorvidt hotellet kan være fleksible på disse klokkeslettene avhenger av hvor høyt belegg det er. Er hotellet fullbooket er sjansen for tidlig innsjekk/sen utsjekk minimal, men er få gjester og mange ledige rom ordner det seg gjerne. Om jeg ankommer tidlig på dagen pleier jeg å kontakte hotellet i forkant og spør om det er mulig med innsjekk tidligere. Det har som regel løst seg, men om det ikke har vært mulig har jeg fått tilbud om å komme innom med bagasjen så jeg slipper å dra på den frem til rommet er klart. Anonymkode: 07d49...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå