Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fem uker gravid, og jeg er ikke redd for å miste.. har ingen spesielle symptomer, noe jeg har hatt en del av med mine «2» andre svanferskap. Første mista Jeg når jeg var rundt 6 uker(vet ikke riktig hvor langt jeg var på vei pga blødninger), andre svangerskapet gikk bra. Jeg har en skikkelig god følelse på at dette her kommer til å gå bra, og det skremmer meg litt på ett vis.. men er det noen her, som bare har hatt gode følelser i tidlig svangerskap - som det faktisk har gått bra med? 

Anonymkode: 3555b...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste går det jo bra med, og hvis man ikke har opplevd å miste før så er det enklere å tenke at det ikke skjer en selv. Jeg hadde null bekymringer med min nr.1. Ble gravid og tenkte ikke tanken på at noe kunne gå galt. Mulig jeg bare var "ung og naiv", men jeg hadde et helt bekymringsløst svangerskap - og det gikk helt fint :)

Med nr.2 var jeg også svært lite bekymret. Tenkte litt på det, fordi jeg kjente noen som hadde opplevd SA, men jeg ristet det raskt fra meg. Det svangerskapet gikk også helt fint.

Etter disse fikk jeg mer problemer og begynte å oppleve å miste selv. Da blir det annerledes... sitter her gravid i uke 7 nå og er bekymret som aldri før da. Men NYT at du slapper av, det er bare positivt ❤️

Skrevet

Jeg hadde ikke en tanke om spontan abort, ingen tanker om at noe skulle være feil. Var veldig glad for det, må være forferdelig å være redd for alt som kan gå galt. Jeg hadde mye symptomer veldig tidlig da. 

Uansett det ble et vellykket svangerskap uten komplikasjoner 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tror de aller fleste er redd for å miste. Jeg har aldri mistet før, men var livredd for å miste selv i hele første trimester og i starten på 2. trimester. Nå er jeg i uke 21 og det går veldig mye bedre. Kjenner enda ikke liv, men føler likevel frykten er mye mye mindre. Så, jeg tror det er normalt å kjenne på den redselen uansett om man har mistet før eller ikke. Sikkert enda verre dersom man har mistet før, men som sagt var det en ganske heftig redsel for meg også selvom jeg ikke har mistet før.

Anonymkode: 32fc1...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...