AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg har 2 sett med bilnøkkler. Først så knakk nøkkel i det ene settet. Da tok jeg i bruk den andre. Men nå fungerer ikke knappen for å låse bilen. Vil fikse det for å ha en i reserve. Fant ei side der jeg kan bestille. Men hvordan får dem koblet den opp mot min bil når jeg sender inn nøkkel? Sikkert ett dumt spørsmål 🙈 Anonymkode: 8701f...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Det står på nettsiden: https://www.karljensen.no/tjenester/bilnoekler/hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Del Skrevet 2. juni 2021 stan skrev (20 minutter siden): Det står på nettsiden: https://www.karljensen.no/tjenester/bilnoekler/hyundai Takk. Dette var i Lillestrøm. Må finne en plass i Trondheim 😃 Anonymkode: 8701f...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Del Skrevet 2. juni 2021 Du kan jo begynne med å bytte batteriet i nøkkelen for å se om det hjelper, etterpå kan du høre med merkeforhandler om nye nøkler siden de sikkert må programmeres til din bil. Anonymkode: 49f4c...d06 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 10.48): Du kan jo begynne med å bytte batteriet i nøkkelen for å se om det hjelper, etterpå kan du høre med merkeforhandler om nye nøkler siden de sikkert må programmeres til din bil. Anonymkode: 49f4c...d06 Merkeforhandler har ofte syke priser på dette, så sjekk med andre også. Anonymkode: 8a2be...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkeforhandler har ofte syke priser på dette, så sjekk med andre også. Anonymkode: 8a2be...f30 Nøkler til nyere biler må programmeres og veldig ofte så er det kun merkeforhandler som har de nødvendige kodene og utstyret, noen låsesmeder kan også gjøre det men da må bilfabrikken ha gjort kodene tilgjengelige først. Anonymkode: 49f4c...d06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 Bare sånn obs. Kan hende du har det i forsikringen din. Vi har nøkkelforsikring i forsikringen vår, tror egenandelen er på 700 eller noe sånt Anonymkode: ff218...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå