Arwen Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 :klø: hvor lenge må jeg egentlig sitte her og føle at jeg sikler hele tiden Har vært skikkelig flink i dag, har ikke vært hos tannlegen siden jeg var 17 eller 18 år og dro i dag. Godt å ha det gjort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 For meg tar det alltid 2-3 timer før det er helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 7. september 2005 #3 Del Skrevet 7. september 2005 Synes det tar ca en time før bedøvelsen er borte, eller ihvertfall på god vei ut av systemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2005 et par timer til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 Hos meg tar det 3-4 timer hver eneste gang........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 Hos meg tar det 3-4 timer hver eneste gang........ ← her og..men fikk sist gang en sprøyte som de stakk bare rundt den tanna som skulle arbeides med..og da kjenner du ingenting av bedøvelsen,men syns faktisk at den var mye vondere å ta enn vanlig sprøye og tror at det bare er jekslene som det går ann å ta på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå