AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Skrevet 2. juni 2021 Jeg har vært sammen med min samboer i snart syv år, vært forlovet i et, og sammen har vi en snart fire måneder gammel baby. Etter planen skal vi gifte oss i januar 2022. Etter at vi fikk barn lurer jeg av og til på om jeg tviler på om jeg vil eller tør å gifte meg med han. En av flere grunner er at han nærmest eksploderer dersom jeg en sjelden gang på randen av bristepunktet spør han om litt hjelp når barnet skal legges og litt ellers også. Jeg skjønner at han må stå tidlig opp for å gå på jobb, men er man virkelig fritatt fra så og si alt foreldreansvar fordi en skal på jobb? Må nevnes at han er flink til å gjøre husarbeid, handlelage mat osv. Jeg mener likevel at hans viktigste jobb er å være pappa for barnet vårt. Vil gjerne høre litt meninger og erfaringer. Anonymkode: 82572...125
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Hvordan kommuniserer dere? Har du spurt han hvorfor han blir så sint? kanskje han føler han gjør mye for dere ved siden av jobb- som handling osv som du nevner. Men at han blir frustrert når du ber om enda mer? Kanskje om du tar å hjelper han kan han bytte ut sine oppgaver med å være med barnet? Anonymkode: d0be8...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Du skriver at han nærmest eksploderer. Kan du utdype hvordan dette går for seg og komme med ett eller flere eksempler på episoder der dette har skjedd? Anonymkode: ea83c...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå