Gå til innhold

Tar dere noen vitaminer?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å føle meg litt slapp i kroppen i det siste. Jeg lurer på om det har noe å gjøre med mitt nye kosthold. Jeg har kuttet ut saft og brus og drikker stort sett bare vann. En sjelden gang juice.

Hva tar dere av vitaminer? Noen dere føler hjelper? Jeg tar b-vitaminer og trantabletter.

Kanskje jeg bør begynne å spise mye frukt og grønnsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar kun litt ekstra vitamin-c. Spiser sunt og balansert. Jeg foretrekker å få i meg vitaminer og mineraler gjennom mitt daglige kosthold.

Jeg er så og si aldri syk, og merker godt på kroppen hvis jeg spiser usunt en periode.

Og, ja, du må spise mere frukt og grønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Jeg tar Vitamineral. Etter anbefaling fra lege tar jeg dobbel dose i vinterhalvåret, og etter at jeg begynte med det har jeg faktisk vært mye mindre syk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har vi nettopp innført VITAMINBJØRNER - til glede for store og små! Små, søte gelebjørner fylt med vitaminer, et sjakktrekk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, regner med at jeg får det jeg skal gjennom kosten. Tar tilskudd av magnesium hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tar multivitaminer hver dag, sommer som vinter. Det er greit å få i seg vitaminer gjennom kosten altså, men jeg føler meg mye mr opplagt og blir mindre syk når jeg tar vitamintilskudd, jeg har mer overskudd. Får nok ikk nok gjennom maten, enda jeg prøver å spise relativt variert, så blir det nok for mang enkle løsninger i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...