AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har tidligere fått bidragsforskudd , men nå er farsbidraget utregnet til halvparten av bidragsforskuddet. Jeg trodde bidragsforskudd var det laveste beløpet man kunne få? Var det feil av meg å søke om farsbidrag, eller må man det? Anonymkode: c223d...073
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 Farsbidrag? Heter det ikke barnebidrag eller er dette noe nytt jeg ikke har hørt om? Det var ikke feil av deg å søke om barnebidrag fra far, om det var det du mente. Selvfølgelig skal han betale. Det han ikke betaler, opparbeider han seg i bidragsgjeld, som blir stående resten av hans liv, dersom han ikke betaler. De fleste motvillige fedre skjønner at staten ikke er en skyldner man tøyser med, og velger å begynne og betale. Dessverre finnes det noen unntak som ikke gidder å betale for sitt eget barn og gir faen. Anonymkode: ec564...9c5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Når du får forskudd må det regnes ut bidrag fra far. Men du skal få minimum det forskuddet som inntekten din tilsier, selv om han betaler mindre. Anonymkode: 355ec...ab6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Du mister ingenting, men han betaler etter evne. Anonymkode: 3ce5a...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå