AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg er heteroseksuell med et snev av biseksualitet. Dvs at jeg blir forelsket i menn og tenner på menn, men en ekstremt sjelden gang i blant kan jeg møte en kvinne og ønske henne til sengs eller bare flørte. De sjeldne gangene det har skjedd har jeg vært veldig fintfølende, og har vært kjempebevisst på å få damene til å føle seg fine og at vår lille tid sammen betydde noe. Har rett og slett tatt godt bare på dem, og har ikke gjort det siden det har vært forpliktet av meg, men fordi det helt ærlig har gitt meg en god følelse. At så mange menn mangler dette genet og tenker kvinnen er verdiløs fordi de fikk henne til sengs og mister all lyst til å sende noe eller være hyggelig får meg til å undre hvorfor vi er skapt så komplisert? To ulike kjønn er katastrofe foruten om å lage barn, så hvorfor? Er evolusjonen bare for langt etter? Anonymkode: 904f9...48e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Tittel skulle vært: ønske om å ta vare på sexpartner uavhengig av kjønn Anonymkode: 904f9...48e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Hvilket gen mangler menn? Damer er flinkere på å vise følelser og menn har lettere for å bruke damer kun for sex? Anonymkode: 1ed2a...4cb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Burde du ikke si "homoseksuell med et snev av biseskualitet" Anonymkode: 2e591...61e
Elaine Marley Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg