Gjest LD Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Greit nok at unge jeneter er søte og sexy er årsaken til at de virker tiltrekkende , men det som mest tiltaler meg er den positive innstillingen og åpne sinnet i forhold til de på min egen alder (skrekk og gru) Fysisk er jo mange jenter over 35 søte osv men er det bare utenpå? Unge jenter er ikke så kyniske og mye letter til sinns, "jenter"... i 40års alderen er ofte så svingende i hummøret, egosentrike, meninger og oppførsel er et hormonstyrt lykkehjul:-) Kanskje pensjonsalderen for kvinner bør senkes til 40?:-)
Caramba Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Så rart! Jeg har tenkt akkurat det samme om mange menn over 35??? Særlig det der med å bli egoistisk og kynisk. Kanskje det bare er sånn enkelte mennesker blir?
Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Lurer på hvordan denne tråden kommer til å gå gitt.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 ...og så er unge jenter så lette å forme slik man vil. De har heller ikke så mange krav til mennene fordi de ikke har opparbeidet seg selvtillit og livserfaring. Hvem trenger kvinner som krever... :grine2: Unge jenter passer nok fint til en del menn som ikke ønsker utfordringer andre steder enn bare i sengen. Jo, jeg er nok mer kynisk nå som 29 enn da jeg var 18. Hvorfor det tro..?
Gjest sexysadie Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 Jeg er en elsker av unge menn. Gamle fyrer med hengebuk er bare til hinder.
Gjest Brunetten_ Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Jeg er en elsker av unge menn. Gamle fyrer med hengebuk er bare til hinder. ←
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Hehe, damer med noen år på baken har lært så mye om mannfolk at de vet det ikke er noe å kvitre for lenger Jammen er det vanskelig å være lett til sinns når du har gått deg på en smell nok ganger... Det er jo dere som har gjort oss sånn, tatt fra oss alle illusjoner og sånt
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 oops, glemte at jeg fremdeles er relativt ung, så da burde jeg vel strengt tatt være "lett til sinns" en stund til?
Gjest sexysadie Skrevet 7. september 2005 #9 Skrevet 7. september 2005 Du trenger ikke sykehjemsplass enda. :D
Donnie Darko Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 Greit nok at unge jeneter er søte og sexy er årsaken til at de virker tiltrekkende , men det som mest tiltaler meg er den positive innstillingen og åpne sinnet i forhold til de på min egen alder (skrekk og gru) Fysisk er jo mange jenter over 35 søte osv men er det bare utenpå? Unge jenter er ikke så kyniske og mye letter til sinns, "jenter"... i 40års alderen er ofte så svingende i hummøret, egosentrike, meninger og oppførsel er et hormonstyrt lykkehjul:-) Kanskje pensjonsalderen for kvinner bør senkes til 40?:-) ← Jeg syns det er helt omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #12 Skrevet 7. september 2005 Jeg syns det er helt omvendt. ← Du er samme ei gammal ei? Du ser ikke så gammal ut.
Donnie Darko Skrevet 21. september 2005 #13 Skrevet 21. september 2005 Du er samme ei gammal ei? Du ser ikke så gammal ut. ← Jeg er 22 og er sammen med ei nydelig jente på 29
Gjest Jon Are Skrevet 21. september 2005 #14 Skrevet 21. september 2005 Ekte kjærlighet kjenner ingen alder. Når vi har den sjelelige kontakten spiller alder ingen rolle. Personlig tenker jeg aldri på slike ting. Det viktige for meg er at vi treffer hverandre på det sjelelige og åndelige planet. Med hilsen fra Jon Are
LilleBille Skrevet 22. september 2005 #15 Skrevet 22. september 2005 Lurer på hvordan denne tråden kommer til å gå gitt. ← .. til skråblikk kanskje :klø:
nusta Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 ...og så er unge jenter så lette å forme slik man vil. De har heller ikke så mange krav til mennene fordi de ikke har opparbeidet seg selvtillit og livserfaring. Hvem trenger kvinner som krever... :grine2: Unge jenter passer nok fint til en del menn som ikke ønsker utfordringer andre steder enn bare i sengen. Jo, jeg er nok mer kynisk nå som 29 enn da jeg var 18. Hvorfor det tro..? ← Hmmm....jeg tenkte akkurat de samme tankene om unge menn
Gjest Hmmm Skrevet 22. september 2005 #17 Skrevet 22. september 2005 Enig med Jon Are! Og unge jenter trenger ikke være uten erfaring og uten meninger om tingog tang... Ikke dra alle over en kam her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå