Gjest Svkio Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Vært i lag i 4 år. Aldri hatt sex særlig ofte. Veldig kjærlig, godt, trygt, tullete forhold ellers. Elsker hverandre. Og her er MEN: Jeg(kvinne24) får aldri Aldri fått orgasme. Blir aldri forført av han. Aldri massasje. Ikke kysset over hele kroppen. Ikke oralsex. Jeg var jomfru før vi ble i lag også, så dette er noe jeg aldri har opplevd. Han virker å synes det er ekkelt. Jeg er veldig nøye med hygiene, mye mer enn han. Han får ikke ta på meg før jeg har vasket meg om morgenen. Jeg gir og gir. Hjelper ikke om det går måneder mellom sex, han har ikke høy sexdrive og tar ikke insj. Jeg føler meg fortvilet. Er veldig imøtekommende. Spør hva han vil, fantasier. Prøver å snakke om sex, men det vil han ikke. Liker ikke det. Liker ikke å snakke om følelser. Jeg er veldig sjenert, og har allerede fått langt utav komfortsonen min når jeg spør om vi kan snakke om sex. Har turt å spørre om hvorfor han ikke stryker meg over kroppen seksuelt. Fikk "vetsje" til svar. (settingen lå vi og koste og lo videre både før og etter) Jeg tør ikke å si at jeg ønsker å få, føler meg tvingende. Men jeg blir trist og lei meg. Erfaringer?
Problemløseren Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Svkio skrev (2 minutter siden): Vært i lag i 4 år. Aldri hatt sex særlig ofte. Veldig kjærlig, godt, trygt, tullete forhold ellers. Elsker hverandre. Og her er MEN: Jeg(kvinne24) får aldri Aldri fått orgasme. Blir aldri forført av han. Aldri massasje. Ikke kysset over hele kroppen. Ikke oralsex. Jeg var jomfru før vi ble i lag også, så dette er noe jeg aldri har opplevd. Han virker å synes det er ekkelt. Jeg er veldig nøye med hygiene, mye mer enn han. Han får ikke ta på meg før jeg har vasket meg om morgenen. Jeg gir og gir. Hjelper ikke om det går måneder mellom sex, han har ikke høy sexdrive og tar ikke insj. Jeg føler meg fortvilet. Er veldig imøtekommende. Spør hva han vil, fantasier. Prøver å snakke om sex, men det vil han ikke. Liker ikke det. Liker ikke å snakke om følelser. Jeg er veldig sjenert, og har allerede fått langt utav komfortsonen min når jeg spør om vi kan snakke om sex. Har turt å spørre om hvorfor han ikke stryker meg over kroppen seksuelt. Fikk "vetsje" til svar. (settingen lå vi og koste og lo videre både før og etter) Jeg tør ikke å si at jeg ønsker å få, føler meg tvingende. Men jeg blir trist og lei meg. Erfaringer? Du beskriver forskjellen på menn og damer ekstremt godt. Menn hater å snakke om følelser og hater romantikk
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Det høres trist ut virker som om fokuset er på helt andre ting enn sex og det er jo bra. Bortsett fra at det ikke er fokus på sex i det hele tatt fra hans side. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. det høres ikke ut som om sex er så veldig viktig for han. Kanskje du må vurdere om du er lykkelig med det du har nå og være litt frustrert seksuelt mot et ellers godt forhold, eller om det er en deal breaker. Men sex er faktisk viktig i et forhold. Jeg tror at hadde det vært meg ville det blitt en deal breaker om ingenting funker og han ikke vil prate om det. For meg er sex for viktig, jeg hadde mistet følelsene for han og han hadde etterhvert blitt en god venn Anonymkode: 32227...163 2
stav Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Utrolig så forskjellige vi menn er ! I den alderen kunne jeg ikke få nok (ikke nå heller btw 😉 ) Når dere er så unge så skal ikke dette være et problem. Dere har ikke barn. Stikk!! du blir bare enda mer frustrert med årene. 11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #6 Skrevet 2. juni 2021 Problemløseren skrev (6 timer siden): Du beskriver forskjellen på menn og damer ekstremt godt. Menn hater å snakke om følelser og hater romantikk For noe tull. Mange menn som har kontakt med egne følelser og ikke er redde for å snakke om dem. Anonymkode: 531ee...696 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 Svkio skrev (7 timer siden): Vært i lag i 4 år. Aldri hatt sex særlig ofte. Veldig kjærlig, godt, trygt, tullete forhold ellers. Elsker hverandre. Og her er MEN: Jeg(kvinne24) får aldri Aldri fått orgasme. Blir aldri forført av han. Aldri massasje. Ikke kysset over hele kroppen. Ikke oralsex. Jeg var jomfru før vi ble i lag også, så dette er noe jeg aldri har opplevd. Han virker å synes det er ekkelt. Jeg er veldig nøye med hygiene, mye mer enn han. Han får ikke ta på meg før jeg har vasket meg om morgenen. Jeg gir og gir. Hjelper ikke om det går måneder mellom sex, han har ikke høy sexdrive og tar ikke insj. Jeg føler meg fortvilet. Er veldig imøtekommende. Spør hva han vil, fantasier. Prøver å snakke om sex, men det vil han ikke. Liker ikke det. Liker ikke å snakke om følelser. Jeg er veldig sjenert, og har allerede fått langt utav komfortsonen min når jeg spør om vi kan snakke om sex. Har turt å spørre om hvorfor han ikke stryker meg over kroppen seksuelt. Fikk "vetsje" til svar. (settingen lå vi og koste og lo videre både før og etter) Jeg tør ikke å si at jeg ønsker å få, føler meg tvingende. Men jeg blir trist og lei meg. Erfaringer? Jeg kjenner igjen mannen min i 90% av hva du beskriver. Jeg trodde det skulle bli bedre. At om jeg bare prøvde liiiittt hardere så ble det annerledes. 20 år senere kan jeg bekrefte at det ble aldri annerledes og jeg kunne ønske jeg hadde tatt andre valg 😔 Anonymkode: c9e44...aa8 12
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Hør på dine eldre medsøstre. Dette er ikke et blivende sted. Hvis han er jevngammel, så ville jeg vært generelt bekymret for den lave driven. Har han en historie med antidepressiva? Nå, eller kortere tid i ungdommen? Anonymkode: 401cd...082 4
Jdz Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 Problemløseren skrev (8 timer siden): Du beskriver forskjellen på menn og damer ekstremt godt. Menn hater å snakke om følelser og hater romantikk Skal ærlig innrømme at jeg ikke ser poenget i å tvinge seg til å snakke om følelser, men jeg som mann har alltid vært mer romantisk anlagt enn alle mine tidligere partnere.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Svkio skrev (9 timer siden): . Har turt å spørre om hvorfor han ikke stryker meg over kroppen seksuelt. Fikk "vetsje" til svar. (settingen lå vi og koste og lo videre både før og etter) I stedet for å spørre, og få ham til å føle seg utilstrekkelig, så kan du si hva du ønsker deg, eller ta hånda hans, og vise hvor han kan stryke. Det samme gjelder seksuelt. Hvis du får orgasme på egenhånd, så er neste steg å vise ham hvordan du gjør det, og eventuelt la ham hjelpe til med å stimulere bryster, kysse deg etc. Overskriften din er veldig fokusert på å snakke om sexlivet, men det er jo et mye større og mer sammensatt problem her. Menn regner ofte ikke snakk om sex, nytelse og preferanser som å snakke om "følelser", og har gjerne ikke problemer med det, med mindre de er totalt uvante, eller det er forbundet med skam. Hvordan ligger dere forresten og koser, som du sier her? Anonymkode: 401cd...082 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 Hvorfor er det alltid menn som skal gjøre noe, kan du ikke ta føringen selv, Ts? Anonymkode: afdf1...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 Problemløseren skrev (9 timer siden): Du beskriver forskjellen på menn og damer ekstremt godt. Menn hater å snakke om følelser og hater romantikk Og du kaller deg problemløseren?? Du er på bærtur. Jeg kjenner mange som snakker om følelser og elsker romantikk, er en selv også. Det du leter etter finner du, gjelder deg også. Søker du etter problemer finner du dem. Anonymkode: b8a43...256 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 Btw, det finnes nok av menn som slikker dama si som en hund, de får aldri nok av intimitet, det er jeg helt sikker på. Massasje, sex, nærhet, oralsex, det normale er at hele listen til ts oppfylles så til de grader at hun må be om å få litt fred av og til. Det er normalen innenfor en ramme av de 4 første årene. Anonymkode: b8a43...256 1
Gjest Svkio Skrevet 2. juni 2021 #14 Skrevet 2. juni 2021 Hei, Ts her, Takk for mange og forskjellige svar. Har tenkt tanken på at han er aseksuell, men jeg tror ikke det. Virker som om han egentlig bare vil få og ikke aner hvordan han skal gjøre tilbake: tar på meg altfor hardt nedentil selv når jeg sier au eller vrir meg vekk. Det er nesten 1 år siden sist han tok på meg skikkelig intimt nå. Til den som skriver om at menn alltid må gjøre og Ts må ta føringen selv; Herregud om du visste hvor mye jeg har prøvd, både å vise, si og gjøre. Jeg har stelt i stand de mest romantiske greier, gitt timevis på massasje, prøvde i begynnelsen med å si /vise at jeg likte å bli kysset over hele kroppen, men jeg får inntrykk av væremåten hans på at han synes spytt og væske fra/på kroppen er ekkelt. Jeg har tenkt veldig på dette med sex i forholdet vårt. Jeg føler med nedtrykt. Han er ikke interessert i å gi, får jeg inntrykk av. De gangene jeg "får" er det fordi jeg foreslår at vi avslutter hans oralsex med samleie. Og det er kjempegodt, men jeg tror ikke det er det han egentlig vil pga "griset". Jeg prøver å snakke om det av og til. Men møter en vegg, og tier. Tenker at livet er mer enn sex. Samtidig tenker jeg at det er kjipt å gå glipp av litt godhet mynta på meg, jeg er ikke kravstor. Står på i hjemmet, tar meg av så og si det meste. Steller i stand. Huff. Tusen takk for alle svar og erfaringer 💕 Hilsen Ts
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 2. juni 2021 #15 Skrevet 2. juni 2021 Svkio skrev (17 timer siden): Vært i lag i 4 år. Aldri hatt sex særlig ofte. Veldig kjærlig, godt, trygt, tullete forhold ellers. Elsker hverandre. Og her er MEN: Jeg(kvinne24) får aldri Aldri fått orgasme. Blir aldri forført av han. Aldri massasje. Ikke kysset over hele kroppen. Ikke oralsex. Jeg var jomfru før vi ble i lag også, så dette er noe jeg aldri har opplevd. Han virker å synes det er ekkelt. Jeg er veldig nøye med hygiene, mye mer enn han. Han får ikke ta på meg før jeg har vasket meg om morgenen. Jeg gir og gir. Hjelper ikke om det går måneder mellom sex, han har ikke høy sexdrive og tar ikke insj. Jeg føler meg fortvilet. Er veldig imøtekommende. Spør hva han vil, fantasier. Prøver å snakke om sex, men det vil han ikke. Liker ikke det. Liker ikke å snakke om følelser. Jeg er veldig sjenert, og har allerede fått langt utav komfortsonen min når jeg spør om vi kan snakke om sex. Har turt å spørre om hvorfor han ikke stryker meg over kroppen seksuelt. Fikk "vetsje" til svar. (settingen lå vi og koste og lo videre både før og etter) Jeg tør ikke å si at jeg ønsker å få, føler meg tvingende. Men jeg blir trist og lei meg. Erfaringer? Du er ansvarlig for din egen orgasme - ikke han. Bli kjent med din egen kropp og lær deg selv å gi deg orgasmer. Og så må dere begge ta ansvar for felles seksualitet. Legg lapper i en krukke som dere skriver hver for dere. På lappene står det noe dere vil at partner skal gjøre i senga, eller noe dere skal gjøre sammen, fantasier eller hva som helst seksuelt. Lappene har ulik farge. Så trekker du partners lapp og "forbereder" deg til neste gang dere skal ha sex, for så å gjennomføre. Dere trekker lapp annenhver gang. Sånn spriter dere opp sexlivet litt og blir bedre kjent med hverandres lyster og fantasier. Prøv det. På en lapp kan de stå: "bind meg fast" og en annen lapp kan det stå "kyss meg over HELE kroppen" ....
Gjest Svkio Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (17 minutter siden): Du er ansvarlig for din egen orgasme - ikke han. Bli kjent med din egen kropp og lær deg selv å gi deg orgasmer. Og så må dere begge ta ansvar for felles seksualitet. Legg lapper i en krukke som dere skriver hver for dere. På lappene står det noe dere vil at partner skal gjøre i senga, eller noe dere skal gjøre sammen, fantasier eller hva som helst seksuelt. Lappene har ulik farge. Så trekker du partners lapp og "forbereder" deg til neste gang dere skal ha sex, for så å gjennomføre. Dere trekker lapp annenhver gang. Sånn spriter dere opp sexlivet litt og blir bedre kjent med hverandres lyster og fantasier. Prøv det. På en lapp kan de stå: "bind meg fast" og en annen lapp kan det stå "kyss meg over HELE kroppen" .... Takk for tips. SELVFØLGELIG vet jeg dette, men når han ikke prøver/går inn for å gi meg nytelse engang ... Jeg prøver med han.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (1 time siden): Du er ansvarlig for din egen orgasme - ikke han. Bli kjent med din egen kropp og lær deg selv å gi deg orgasmer. Og så må dere begge ta ansvar for felles seksualitet. Legg lapper i en krukke som dere skriver hver for dere. På lappene står det noe dere vil at partner skal gjøre i senga, eller noe dere skal gjøre sammen, fantasier eller hva som helst seksuelt. Lappene har ulik farge. Så trekker du partners lapp og "forbereder" deg til neste gang dere skal ha sex, for så å gjennomføre. Dere trekker lapp annenhver gang. Sånn spriter dere opp sexlivet litt og blir bedre kjent med hverandres lyster og fantasier. Prøv det. På en lapp kan de stå: "bind meg fast" og en annen lapp kan det stå "kyss meg over HELE kroppen" .... Kjære ts. Joda livet er mer enn sex. Men dette her fungerer jo ikke for deg stakkars. Jeg får så vondt av deg og vil gi deg en kjempestor klem. Du er verdt mer enn dette. Du fortjener kjærlighet, varme og at noen tar på deg og gleder seg til å nyte hele deg! Finn noen som fortjener deg. Du har tydeligvis så masse å gi. Gi det til en som er bra for deg. Anonymkode: c9e44...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #18 Skrevet 2. juni 2021 Er du sikker på at han tenner på kvinner? Jeg har aldri vært borti en slik oppførsel hos en mann, uansett alder. Men det er kanskje noen som er slik? Anonymkode: 9b9b1...780 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #19 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er du sikker på at han tenner på kvinner? Jeg har aldri vært borti en slik oppførsel hos en mann, uansett alder. Men det er kanskje noen som er slik? Anonymkode: 9b9b1...780 Det tok noen timer før det kortet ble dratt. For meg høres det like gjerne autistisk ut. Liker ikke lukt, smak, hudkontakt, skjønner ikke vitsen med ditt og datt. For ts har det egentlig lite å si, hun er like fri, og situasjonen kan neppe snus. Anonymkode: 401cd...082 1
ntrane Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 På tide å gå Ts. Du er uansett i en tid hvor du bør bli kjent med deg selv og hva du vil ha. Nå vet du at du og din kommende eks ikke var kompatible seksuelt. Livet er for kort til å inngå slike kompromisser. Du må ikke glemme deg selv her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå