AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg er i uke 42, og har fått tid til overtidig induksjon om akkurat 6 dager. Ønsker selv at fødselen skal starte av seg selv uten medikamenter/ballongkateter osv... tips til igangsettelse av fødsel på egenhånd? Ikke sex. Mannen klarer ikke komme nå som jeg er så svær og (i mine øyne) stygg. 😪 Anonymkode: 89162...a47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Uh, noe som skurrer her - du er i uke 42, altså over 294 dagar gravid, og du skal settes i gang om 6 dager? Det høres litt uforsvarlig ut, de pleier å sette i gang etter 11-14 dager over termindato. Er alt bra med barnet? Og hva pokker feiler mannen din? Anonymkode: 53b19...752 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Ups, er i uke 41. Hovne fingre. fått igangsettelse 11dager etter estimert termindato. Barnet har det fint, normal vekt og fin mengde fostervann - men jeg er sliten og utålmodig. Tja, si det (ang mannen min)... litt sårt, men får ikke gjort så mye med det. Jeg er veldig immobil og har blitt veldig stor. Prøvd å få han m på sex i flere dager nå, blir avvist gang på gang Anonymkode: 89162...a47
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Ikke slit deg ut før fødsel, og hvertfall ikke om det blir igangsetting. Man hører jo de historiene om evig lange fødsler som er satt i gang. Jeg har bare ligget på senga å sett serier og blitt enda feitere de siste ukene/dagene før mine tre fødsler Alle tre har startet hjemme i senga, to med vannavgang og en med rier ila natta som jeg våknet relativt uthvilt med til fødsel dagen etterpå 🥳 Sistemann kom 11 dager over tiden så jeg føler med deg ❤️ Anonymkode: fd9ff...b29 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Sex i doggystyle har fungert veldig bra her. Det klarer vel mannen..? Må ikke ha øynene åpne en gang - bare kjøre på. Fortell han at det blir lenge til sex igjen, så han bør benytte muligheten nå! Anonymkode: 1aeb0...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå