Salt Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne slike små brikker til å legge teposen på når teen har trukket ferdig? Har vært innom et par butikker uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #2 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har noen fra Kremmerhuset. De er riktignok kjøpt for noen år siden, men det kan jo hende du finner noen der. Ellers ville jeg sett i sånne små butikker som selger kaffe og te, eller rett og slett hos Til Bords/Glassmagasinet e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2005 #3 Del Skrevet 7. september 2005 De er kjempefine! Har sett dem på flere interiørbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #4 Del Skrevet 7. september 2005 har dere bilde av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2005 #5 Del Skrevet 7. september 2005 Fant et bilde (litt dårlig) på Black Cat Kaffe og tehus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #6 Del Skrevet 7. september 2005 aha har en superkitsj variant av en slik....knallrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 8. september 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 8. september 2005 Takk for svar alle sammen. I dag fant jeg endelig- på Feinschmecker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2005 #8 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har også kjøpt masse slike på "Glass og kjøkkenmestern" her, og gitt i gaver til de som kommenterer at vi har så tøffe te-pose-dingser når de er her og drikker te. Og det har blitt en del folk etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 8. september 2005 #9 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg kjøpte slike på Traktøren for en tid tilbake. De er røde og er formet som hjerter, med tekst i midten: " Place used teabags here". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #10 Del Skrevet 8. september 2005 Jøss... Finnes dette også...? No offence, den var fin den på bildet og de høres dritfine ut de dere nevner, men er dette virkelig nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #11 Del Skrevet 8. september 2005 Jøss... Finnes dette også...? No offence, den var fin den på bildet og de høres dritfine ut de dere nevner, men er dette virkelig nødvendig? ← Nødvendige? Nei. Men hvem er det som bare har nødvendige ting på kjøkkenet (og ellers..)..? Jeg er muligens litt ekstrem på dette, men jeg elsker å kjøpe fine kjøkkenting. Sukett-holder feks, jeg elsker min...selv om jeg fint hadde klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 9. september 2005 #12 Del Skrevet 9. september 2005 Ja, sukkettbeholderen min er jeg også kjempefornøyd med! Når det gjelder teposeholder, synes jeg det fungerer fint med de små skålene som skal brukes til soyasaus (når man spiser sushi). De er veldig enkle og man kan få dem for under 20 kr. Jeg synes ofte de som er beregnet til teposer har for mye stæsj... Og hvis man skal til Danmark har Søstrene Grene flere fine (til 3 kr. pr. stk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. september 2005 #13 Del Skrevet 9. september 2005 Nødvendige? Nei. Men hvem er det som bare har nødvendige ting på kjøkkenet (og ellers..)..? Jeg er muligens litt ekstrem på dette, men jeg elsker å kjøpe fine kjøkkenting. Sukett-holder feks, jeg elsker min...selv om jeg fint hadde klart meg uten. ← Å! Hvor får man tak i det? Sukettholder er en perfekt gave til pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #14 Del Skrevet 9. september 2005 Å! Hvor får man tak i det? Sukettholder er en perfekt gave til pappa! ← Jeg fant min på Kremmerhuset. Fancy liten sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå