Poppip Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Familiens kommende 11-åring ønsker å ha Harry Potter-tema på bursdagen sin. Noen tips om aktiviteter som kan fungere? Pynt? Mat? Andre gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 1. juni 2021 #2 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Pinterest is your friend Endret 1. juni 2021 av Jaytee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Del Skrevet 1. juni 2021 Kappløp med sopelime. Alle kler seg ut som en trollmann. Ugler🤷🏼♀️ Kanskje ha en stor, svart kjele du serverer ungene drikke fra Anonymkode: 15e27...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 Så gøy! Du må iallfall lage en «trylledrikk» (punch) ekstra gøy med tørris! is med poprocks strøssel (sånne poser fås billig på f.eks normal) kjærligheter som farger tunga blå ville hatt vanlig mat som pizza eller noe sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 1. juni 2021 #5 Del Skrevet 1. juni 2021 Tegn arr i panna til alle som kommer. Sett på harry potter soundtrack. Kjøp godteri med ukjent smak fra filmen. Lag sopelimer (lange pinner foreksempel) hvor de kan spille rumpeldunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 1. juni 2021 #6 Del Skrevet 1. juni 2021 Google magic birthday, eller Harry Potter birthday - så får du en haug av tips til pynt ol. En lek kan jo være «husvalg», hvor man trekker huset man er en del av? Så på nett at noen hadde laget cakepops med ulik farge på deigen inni. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 1. juni 2021 #7 Del Skrevet 1. juni 2021 https://tonerosedesign.com/barnebursdag-harry-potter/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Del Skrevet 1. juni 2021 sy kjole til henne https://www.abbystekstiler.no/search_result?keywords=Potter 😍 Anonymkode: 363ba...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 2. juni 2021 #9 Del Skrevet 2. juni 2021 Vi hadde nettopp dette for vår 11-årige jente! Det ble gøy. Dette gjorde vi: -lagde mange hvite hedwig-ballonger (blåste opp og tegnet med tusj, lett å finne mønster online, owl balloons). -sa til gjestene at de gjerne måtte kle seg i hp-outfits -en skål med Bertie bott's every flavored beans på bordet, som barna spiste en og en av etter tur (vi blandet oppi noen rimelige gelebønner fra TGR eller noe slikt, slik at det skulle bli litt mer, og sjansen for å få en som smakte fælt var LITT mindre...) -Bestilte pappkopper/fat med harry potter-tema fra nettet -laget ugle-muffins med oreo-kjeks, fant tips på nettet -skrev ut haugevis med a4-ark og teipet dem rundt i huset, med motivene fra filmene "Undesirable no. 1" "Have you seen this wizard" osv. -Skrev ut house banners i farger og hengte dem opp på en tråd langs taket i stua. -Hadde en "ekte" sopelime som vi også hengte i taket i stua -Hadde hp-soundtrack med stillbilder fra filmene i bakgrunnen på TVen. -Så på film mens jentene tegnet/fargeleggingsark med motiver fra filmene og spiste snop Party-lek: Hold hewdig (ballong) flytende i 1 min ved å bare bruke tryllestav. Da må man slå under ballongene i 1 minutt uten at de går i bakken, bare bruke en tryllestav. Husker ikke helt hva mer, men det var veldig gøy for meg å planlegge og pynte! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 2. juni 2021 #10 Del Skrevet 2. juni 2021 Det som ble den største suksessen tror jeg var smakingen av every flavoured beans etter tur, da var det mye spenning og hvining rundt bordet, jeg ga alle en skje hver som de kunne ta bønner med. Vi gjorde dette rett etter at festen startet, og det var en fin "ice breaker". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #11 Del Skrevet 2. juni 2021 angara skrev (6 minutter siden): Vi hadde nettopp dette for vår 11-årige jente! Det ble gøy. Dette gjorde vi: -lagde mange hvite hedwig-ballonger (blåste opp og tegnet med tusj, lett å finne mønster online, owl balloons). -sa til gjestene at de gjerne måtte kle seg i hp-outfits -en skål med Bertie bott's every flavored beans på bordet, som barna spiste en og en av etter tur (vi blandet oppi noen rimelige gelebønner fra TGR eller noe slikt, slik at det skulle bli litt mer, og sjansen for å få en som smakte fælt var LITT mindre...) -Bestilte pappkopper/fat med harry potter-tema fra nettet -laget ugle-muffins med oreo-kjeks, fant tips på nettet -skrev ut haugevis med a4-ark og teipet dem rundt i huset, med motivene fra filmene "Undesirable no. 1" "Have you seen this wizard" osv. -Skrev ut house banners i farger og hengte dem opp på en tråd langs taket i stua. -Hadde en "ekte" sopelime som vi også hengte i taket i stua -Hadde hp-soundtrack med stillbilder fra filmene i bakgrunnen på TVen. -Så på film mens jentene tegnet/fargeleggingsark med motiver fra filmene og spiste snop Party-lek: Hold hewdig (ballong) flytende i 1 min ved å bare bruke tryllestav. Da må man slå under ballongene i 1 minutt uten at de går i bakken, bare bruke en tryllestav. Husker ikke helt hva mer, men det var veldig gøy for meg å planlegge og pynte! Herregud så gøy! Nesten så jeg vil ha en sånn bursdag selv 🤣 (jeg er 30) Anonymkode: 894c9...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 2. juni 2021 #12 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud så gøy! Nesten så jeg vil ha en sånn bursdag selv 🤣 (jeg er 30) Anonymkode: 894c9...14c Haha, jeg også 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Del Skrevet 2. juni 2021 fuerza skrev (10 timer siden): https://tonerosedesign.com/barnebursdag-harry-potter/ Vi brukte masse av triksene derfra. Hadde tallerkener i gull eller sølv, så det skulle se litt ordentlig ut. De syntes det var kult å få billett, og at de måtte "gjennom veggen" da de kom. Pluss at de fikk tryllestaver vi hadde laget. Og så laget vi kake som så ut som "monster book of monsters". Istedenfor godtepose når de gikk, fikk alle en sjokoladefrosk i boks. Sjokoladefrosker kunne kjøpes i løsvekt på enkelte godtebutikker, vet jeg. Så det dyreste var vel alt papiret og blekk til blekkskriver. Anonymkode: 09c23...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppip Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 2. juni 2021 Takk for så mange gode ideer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå