AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hei! Trenger bare å blåse ut et sted.. Er gravid og jeg og mannen min skulle egentlig i bryllup i helgen som kommer, men for noen uker siden ble jeg (og flere andre) avInvitert. Jeg skjønner brudeparet veldig godt, og unner mannen min å dra, så dette er bare det jeg tenker inni meg.. men jeg er så utrolig skuffet og lei meg:((( Var sengeliggende nesten hele første trimester pga kvalme så gledet meg så utrolig mye til dette bryllupet, og blir helt bitter av å tenke på det føler jeg. Skjønner at det er en god dose hormoner inne i bildet her også, men ååh😓 Anonymkode: 2f0ac...fe6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Sånn er det bare i disse koronatider Du for trøste deg med at det blir sikkert et kjipt bryllup 😁 Anonymkode: cb570...bc2 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Pust. Dette er korona. Vi måtte selv nedskalere vårt allerede bittelille bryllup, og vi snakket godt med de vi må utsette feiringen med. Vi tar en middag på restaurant med dem når det bedrer seg, så vi får en feiring med alle. Det er ikke personlig ment, men brudeparet må holde seg til strenge restriksjoner om de er fornuftige. Ja, det er kjedelig å gå glipp av noe du har gledet deg til, men det er garantert ikke personlig ment. Og til deg over som sier det sikkert blir kjipt - litt unødvendig? At man er færre folk betyr ikke at det blir kjedelig eller kjipt. Jeg forstår godt paret som ønsker å gifte seg nå og ikke utsette et år eller to. Anonymkode: 2d8bb...e92
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Det synes jeg faktisk er stygt gjort av brudeparet. De kunne heller ha utsatt bryllupet sitt, evt festen, spør du meg. Anonymkode: 4755c...105 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og til deg over som sier det sikkert blir kjipt - litt unødvendig? At man er færre folk betyr ikke at det blir kjedelig eller kjipt. Jeg forstår godt paret som ønsker å gifte seg nå og ikke utsette et år eller to. Anonymkode: 2d8bb...e92 Ha litt humor da Kanskje hjelper det TS å tenke på at det blir nok uansett ikke den festen det skulle ha blitt:) Og det er ikke så unødvendig, bare realistisk. Jeg snakker av egen erfaring, vi skulle ha kjempestort bryllup i 2020. Det ble et, ja, kjipt lite bryllup med ingen tilstede under vielsen og 10 personer til middag. Festen er blitt utsatt to ganger og det blir ikke slik vi hadde tenkt i det hele tatt. Anonymkode: cb570...bc2 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det synes jeg faktisk er stygt gjort av brudeparet. De kunne heller ha utsatt bryllupet sitt, evt festen, spør du meg. Anonymkode: 4755c...105 Man kan ikke sette livet på vent for alltid. Det er nok viktigere for dette brudeparet å gifte seg og feire med de nærmeste enn å skulle vente til det er mulig å invitere alle slags mer perifere plus ones Anonymkode: cb570...bc2 11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Skrevet 2. juni 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Trenger bare å blåse ut et sted.. Er gravid og jeg og mannen min skulle egentlig i bryllup i helgen som kommer, men for noen uker siden ble jeg (og flere andre) avInvitert. Jeg skjønner brudeparet veldig godt, og unner mannen min å dra, så dette er bare det jeg tenker inni meg.. men jeg er så utrolig skuffet og lei meg:((( Var sengeliggende nesten hele første trimester pga kvalme så gledet meg så utrolig mye til dette bryllupet, og blir helt bitter av å tenke på det føler jeg. Skjønner at det er en god dose hormoner inne i bildet her også, men ååh😓 Anonymkode: 2f0ac...fe6 Drar faktisk mannen uten deg? Anonymkode: ed6f2...f79 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Skjønner så altfor godt skuffelsen om å ikke kunne dra når man har gledet seg og endelig ikke er sengeliggende lenger ❤ Men kanskje du klarer å snu litt på det? Selv har jeg sagt til ei venninne at hun kunne avinvitere oss når de slet med restriksjonene til sitt bryllup. Syns det var viktigere at hun fikk plass til familien sin. Så jeg ville tenkt at det er fint om de får gjennomført bryllupet sitt med sine nærmeste uten dårlig samvittighet. Også får man heller ta en fest eller middag siden og feire kjærligheten sammen med dem da. Anonymkode: 46688...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 Skjønner at det er kjipt! Vi skulle opprinnelig i 2 bryllup i fjor og ett i år. I det ene i fjor ble vi avinvitert og de to andre ble utsatt til neste år. Jeg var også gravid da jeg ble avinvitert, men jeg skjønner at de ønsket å gifte seg, og med stor familie lot det seg ikke løse med masse venner i tillegg. Denne coronaen har påvirket alle, selv om det er i ulik grad, og det er lov å være lei nå. Lov å synes det er kjipt. Du får prøve å se det positivet nå på tampen, at samfunnet forhåpentligvis åpner igjen nå som folk blir vaksinert. Det blir barselgrupper, babysvømming osv igjen.. det blir mulig å klemme venner og familie og ha barselbesøk 🥰 det blir nok flere store feiringer i tiden fremover! Anonymkode: 19f42...9ae
Nymerïa Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Skjønner så altfor godt skuffelsen om å ikke kunne dra når man har gledet seg og endelig ikke er sengeliggende lenger ❤ Men kanskje du klarer å snu litt på det? Selv har jeg sagt til ei venninne at hun kunne avinvitere oss når de slet med restriksjonene til sitt bryllup. Syns det var viktigere at hun fikk plass til familien sin. Så jeg ville tenkt at det er fint om de får gjennomført bryllupet sitt med sine nærmeste uten dårlig samvittighet. Også får man heller ta en fest eller middag siden og feire kjærligheten sammen med dem da. Anonymkode: 46688...1d8 Det er en vesensforskjell på oss og meg. Det er bare TS som er avinvitert, mannen har tydeligvis tenkt å dra selv om den gravide kona er avinvitert. Jeg tenker at TS har et mye større problem enn å gå glipp av et bryllup. 1
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2021 #11 Skrevet 2. juni 2021 (endret) Enda en sånn avinvitert til brylluptråd. Endret 2. juni 2021 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #12 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drar faktisk mannen uten deg? Anonymkode: ed6f2...f79 Siden de sannsynligvis ikke er limt sammen med superlim, så hvorfor ikke? Anonymkode: 919b0...a24 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 NymeriaRhoynar skrev (57 minutter siden): Det er en vesensforskjell på oss og meg. Det er bare TS som er avinvitert, mannen har tydeligvis tenkt å dra selv om den gravide kona er avinvitert. Jeg tenker at TS har et mye større problem enn å gå glipp av et bryllup. Jeg har vært med mannen i 16 år. Men vi er fortsatt meg og deg, ikke bare oss. Om en god kompis av mannen må nedskalere bryllupet synes jeg det er en selvfølge at jeg og andre som kun er invitert som følge/bekjent ryker, og at kompisgjengen samlet kan feire. Tilsvarende har jeg og mannen splittet oss i alt av begravelser, konfirmasjoner og mer, det siste året. Ingen av oss ønsker da å ta plassen til noen som kjenner "hovedpersonen" bedre. Anonymkode: f2b5c...048 9
Nymerïa Skrevet 2. juni 2021 #14 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært med mannen i 16 år. Men vi er fortsatt meg og deg, ikke bare oss. Om en god kompis av mannen må nedskalere bryllupet synes jeg det er en selvfølge at jeg og andre som kun er invitert som følge/bekjent ryker, og at kompisgjengen samlet kan feire. Tilsvarende har jeg og mannen splittet oss i alt av begravelser, konfirmasjoner og mer, det siste året. Ingen av oss ønsker da å ta plassen til noen som kjenner "hovedpersonen" bedre. Anonymkode: f2b5c...048 Og det er du i din fulle rett til å mene, men personen jeg siterte snakket om å "avinvitere oss". Oss er ikke det samme som meg. Du hadde ikke hatt noe problem med det, andre hadde hatt et problem med at bare en person i et par ble avinvitert. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #15 Skrevet 2. juni 2021 NymeriaRhoynar skrev (6 minutter siden): Og det er du i din fulle rett til å mene, men personen jeg siterte snakket om å "avinvitere oss". Oss er ikke det samme som meg. Du hadde ikke hatt noe problem med det, andre hadde hatt et problem med at bare en person i et par ble avinvitert. Mener du virkelig at det er ok å ha et problem med å gi opp plassen din i et bryllup der du kun kjenner brudgommen gjennom din mann, på bekostning av en barndomsvenn av brudgommen? Om noen har et problem med det, så synes jeg helt ærlig at de ikke er et godt menneske. Anonymkode: f2b5c...048 7
Amatariel Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drar faktisk mannen uten deg? Anonymkode: ed6f2...f79 Hvis ikke den gravide damen her er rett rundt terminen sin, så forstår jeg ikke hvorfor ikke mannen skulle dra? Brudeparet har vel nedskalert gjestelisten pga. koronatiltak, og jeg antar de kjenner mannen bedre enn damen her. Det er jo kjempebra at èn av dem i det hele tatt får dra, så den muligheten må jo tas. (men jeg skjønner godt at du ble lei deg TS!! Det er så skuffende når ting man har gledet seg til blir avlyst) 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 Glemmer jo helt å svare TS, fordi jeg som vanlig blir irritert over folk som er limt sammen ved hofta. Forstår deg veldig godt TS, det har ikke vært mye å glede seg til i det siste, særlig ikke om du har vært dårlig på toppen. Hva med å invitere noen venninner til brunch? Eventuelt gå ut og spise i finværet? Gjør uansett noe hyggelig og sosialt på selve dagen, i stedet for å bli sittende alene. Anonymkode: f2b5c...048 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #18 Skrevet 2. juni 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Drar faktisk mannen uten deg? Anonymkode: ed6f2...f79 Det er da ikke noe problem, med mindre TS syntes det. Jeg har blitt invitert i flere bryllup uten mannen min, dropper jo ikke å gå bare for det. Anonymkode: cb570...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #19 Skrevet 2. juni 2021 Stakkars brudeparet, tenker jeg. Som må skjære ned og avinvitere noe som lå an til å bli en stor fest. Anonymkode: 9d937...19e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #20 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stakkars brudeparet, tenker jeg. Som må skjære ned og avinvitere noe som lå an til å bli en stor fest. Anonymkode: 9d937...19e Det kommer vel ikke som noe stort sjokk når man arrangerer bryllup midt i en pandemi? 😂 det er definitivt ikke synd på brudeparet 🙈 TS - skjønner du er skuffa. Jeg hadde blitt sur ikke at det er noens feil, men fordi det er kjipt å ikke få gå. Hadde garantert invitert en venninne eller to på skikkelig skalldyrbord hjemme, med flott eplemost 🤗. Bruk din del av pengene som skulle gå til bryllupsgaven? Man pleier ikke gi like stor gave (eller egentlig gave i det heletatt) om man ikke er invitert i selskap 🤗 Anonymkode: e4490...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå