AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Hvor lang er deres lutealfase? Første prøveperiode her og dag 13 dpo. Eller 12. litt usikker på eggløsning. Ingen murringer så kjenner ingen plass at mensen er på vei som jeg har gjort etter at jeg sluttet på p pillen. Da kjente jeg murring flere dager før. Bruker man å kjenne mindre murringer etterhvert som syklus er blitt mer stabil? Sluttet på p piller i begynnelsen av mars. Er det vanlig med lang lutealfase? Ingen tegn på graviditet heller. Litt ømme pupper men det har de vært siden eggløsning. Anonymkode: eae15...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 "Standard" lutealfase er vel 14 dager? Så det er helt vanlig å ikke ha fått mensen på 12-13 dpo, om det er det du lurer på? Det er også veldig vanlig at ting som murringer varierer syklus til syklus uavhengig av om man er gravid eller ikke. Dette kan være vanskelig å venne seg til etter mange år på hormonprevensjon, men det at man har litt mer ømme pupper, eller litt mer eller mindre murringer en bestemt syklus trenger ikke bety noe som helst. (Det er derimot veldig vanlig å kjenne veldig godt etter som prøver - det vet jeg veldig godt 🙈). Om du lurer på om du kan være gravid - det kan du selvfølgelig, den eneste måten å finne ut av det er å ta en test. Anonymkode: 73841...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå