Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 19.02):

Det at du sammenligner dette med at folk før trodde jorden er flat sier mer om dine manglende kognitive evner

Anonymkode: 48767...fce

Det er ikke lenge siden folk ikke trodde på "romvesener", heller. 

Teatrica skrev (På 1.6.2021 den 16.22):

Det er selvfølgelig ingen her (eller i verden forøvrig) som har klart dette - det er ikke mulig!

Det er ikke mulig fordi du ikke har opplevd det selv? 

Anonymkode: 43b96...571

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke lenge siden folk ikke trodde på "romvesener", heller. 

Det er ikke mulig fordi du ikke har opplevd det selv? 

Anonymkode: 43b96...571

Er romvesener noe dumt å tro på. Sannsynligheten er stor for at det er noe annet det ute

Nei det er ikke mulig fordi jeg ikke har opplevd det. Det er ikke mulig fordi det ikke er fysisk mulig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror virkelig ikke at mennesket vet alt. Om dette er noe jeg har indikert beklager jeg. 

Det er et godt poeng det du kommer med der, men siden det er vår egen kropp som har skapt dette stoffet og hallusinasjonene. Jeg tenker dette stoffets innvirkning vil ligne mer på en drømm

Det er ganske interessante greier, du burde se dokumentaren den ligger på Youtube:)

Anonymkode: 4c85e...e8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ganske interessante greier, du burde se dokumentaren den ligger på Youtube:)

dokumentar på youtube?? nei takk

AnonymBruker
Skrevet

Det vil ligne på en salgs drøm, men virkelig fordi du er våken mens du drømmer og sanser.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

dokumentar på youtube?? nei takk

Den lå på Netflix før 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det vil ligne på en salgs drøm, men virkelig fordi du er våken mens du drømmer og sanser.

Aaaah - det vil ligne på en drøm ja 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 0.31):

Jepp. Har gjort det mange ganger. Det er en form for søvnparalyse og ikke noe overtroisk med det. En del av hjernen er våken mens andre deler av hjernen fortsatt sover. Da kan der skje mye rart som føles helt ekte. 

Anonymkode: 72938...28a

Det kalles søvnparalyse, ikke astral projection

Anonymkode: 0edb9...e6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kalles søvnparalyse, ikke astral projection

Anonymkode: 0edb9...e6e

Søvnparalyse er noe annet, det er når man våkner fra en REM-drøm til denne virkeligheten og kroppen fortsatt er paralysert fordi den beskytter seg slik i REM-tilstanden. Jeg snakker om å våkne I drømmen, plutselig blir man bevisst mens man drømmer og tenker 'jeg er i en drøm nå' og msn kjenner kroppen sin som i våken tilstand, sanseopplevelsene er like virkelige, om ikke sterkere enn i vår våkne virkelighet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Søvnparalyse er noe annet, det er når man våkner fra en REM-drøm til denne virkeligheten og kroppen fortsatt er paralysert fordi den beskytter seg slik i REM-tilstanden. Jeg snakker om å våkne I drømmen, plutselig blir man bevisst mens man drømmer og tenker 'jeg er i en drøm nå' og msn kjenner kroppen sin som i våken tilstand, sanseopplevelsene er like virkelige, om ikke sterkere enn i vår våkne virkelighet. 

Hva er forskjellen på det og lucid drøm? Jeg opplever tidvis det du beskriver her, og da hender det jeg bestemmer meg for å fly hvor jeg virkelig kjenner suget i magen eller finner en mann jeg liker og har sex (ja, faktisk 🙈), da får jeg orgasme i virkeligheten også. Dette er jo lucid drømming

Anonymkode: c2a62...0e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke gå ut, men føles som jeg kommer nær, iblant.

Anonymkode: 82fd1...404

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 23.47):

Til info er det noe av den sprøeste følelsen noensinne. Ekstremt høy lyd i ørene først, som om en svær maskin var på innsiden av hodet mitt, deretter ble alt tydeligere enn noensinne - som når man slår over til en TV i beste oppløsning, og alle lyder var mye tydeligere. Helt fantastisk!

jeg hørte også den høye lyden!! sånn «wrooomhh» frem og tilbake i styrke. Prøvde «tau-teknikken», å holde seg våken mens man lar kroppen bli søvnig, og visualisere at man drar seg ut av kroppen oppover i et tau = D men da jeg hørte lyden kjente jeg også en veldig mørk energi/tilstedeværelse, så turte ikke mer =// 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva er forskjellen på det og lucid drøm? Jeg opplever tidvis det du beskriver her, og da hender det jeg bestemmer meg for å fly hvor jeg virkelig kjenner suget i magen eller finner en mann jeg liker og har sex (ja, faktisk 🙈), da får jeg orgasme i virkeligheten også. Dette er jo lucid drømming

Anonymkode: c2a62...0e8

Det er lucid ja😄 Har ikke opplevd astral selv bare lucid, men ganske sikker på at jeg har vært nære: det var som om jeg ble sugd opp i 'space' ut av kroppen, det skjedde uten at jeg 'bestemte' det, ble for intenst og jeg våknet. Den samme følelsen som lucid i den forstand at man er helt bevisst

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...