Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det dine egne refleksjoner som gjorde at du kom fram til den konklusjonen? Jeg er ikke overrasket en gang over at du tenker dette. Fakta er satans verk i følge deg eller?

Anonymkode: 48767...fce

Tja du antar at jeg er dum, jeg antar at du har en viss diagnose. Det ironiske er at jeg nok har høyere utdannelse enn deg:fnise:

Anonymkode: 60596...6d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tja du antar at jeg er dum, jeg antar at du har en viss diagnose. Det ironiske er at jeg nok har høyere utdannelse enn deg:fnise:

For en fin antagelse du har hentet ut fra hva? 

La oss igjen bare anta at du har rett. Mengden utdanning sier ikke mye om en persons intelligens. Åjada jeg er nok en brøkdels psykopat med et hint av asperger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For en fin antagelse du har hentet ut fra hva? 

La oss igjen bare anta at du har rett. Mengden utdanning sier ikke mye om en persons intelligens. Åjada jeg er nok en brøkdels psykopat med et hint av asperger. 

Din oppførsel. Så det er en bekreftelse på at ja, jeg har nok høyere utdannelse enn deg ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Din oppførsel. Så det er en bekreftelse på at ja, jeg har nok høyere utdannelse enn deg ;)

Ja jeg innrømte at jeg har nok mine diagnoser. Din tur. Du mener jeg mangler empati da jeg ikke nødvendigvis er så snill. Hvordan er din oppførsel nå? Du har vært like frekk mot meg. Det er ironi det.

Så bra du er stolt av din utdanning, men jeg kan ikke unngå å tenke at det fins folk som er stolt av en utdanning innen astrologi og religion. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg innrømte at jeg har nok mine diagnoser. Din tur. Du mener jeg mangler empati da jeg ikke nødvendigvis er så snill. Hvordan er din oppførsel nå? Du har vært like frekk mot meg. Det er ironi det.

Så bra du er stolt av din utdanning, men jeg kan ikke unngå å tenke at det fins folk som er stolt av en utdanning innen astrologi og religion. 

Endelig innrømmet du det!

Min oppførsel er bedre enn din ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Endelig innrømmet du det!

Min oppførsel er bedre enn din ;) 

Kan du lese?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du lese?

Nei, kan du?🤓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, kan du?🤓

Haha jeg ser greia. Du liker å irritere andre du også. Dumt vi begge har brukt tiden på å gjøre det samme mot hverandre. Hade bra fellow psykopath

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Har gjort det mange ganger. Det er en form for søvnparalyse og ikke noe overtroisk med det. En del av hjernen er våken mens andre deler av hjernen fortsatt sover. Da kan der skje mye rart som føles helt ekte. 

Anonymkode: 72938...28a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg ser greia. Du liker å irritere andre du også. Dumt vi begge har brukt tiden på å gjøre det samme mot hverandre. Hade bra fellow psykopath

Hvordan skal man svare en psycho som fortsetter å oppføre seg teit? Ved å svare like teit tilbake. Det virket ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt lucid-drømmer men ikke astral projection. Tror jeg har vært nær et par ganger, men det har rett og slett blitt for intenst og jeg har våknet opp av det. Håper å få det til en dag. 

Anonymkode: 4c85e...e8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 23.51):

De du kaller skeptikere er helt vanlige folk som baserer ting på logikk og den virkelige verden. Det er den troende "siden" som burde fått et begrep. "klin gæren' kanskje?

Du burde lese om DMT.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du burde lese om DMT.

DMT? Stoffet? Denne må du forklare for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DMT? Stoffet? Denne må du forklare for meg. 

Det produseres også av pinealkjertelen i hjernen. Produseres visstnok når man dør, nær-døden-opplevelser, intense drømmer. Flere forteller om lignende opplevelser i slike hendelser. Se dokumentaren dmt the soul molecule.

AnonymBruker
Skrevet

*Dmt the spirit molecule

Kan forklare at slike opplevelser er mulig

AnonymBruker
Skrevet

Det produseres også av pinealkjertelen i hjernen. Produseres visstnok når man dør, nær-døden-opplevelser, intense drømmer. Flere forteller om lignende opplevelser i slike hendelser. Se dokumentaren dmt the soul molecule.

Det kan forklare troen til enkelte. Den er grei, men det er et punkt som styrker hypotesen om at spirituelle ting er "fake". Kanskje kommentaren om "klin gæren" var litt drøy, men ser ikke helt hva annet du vil fram til ved DMT

Skrevet

Det er klart man kan få liknende opplevelser når man hører på astral projection:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kan bekrefte at Astral Projection er reellt. Jeg har vært på konsert med de og sett de live.

De gjør fortsatt fete konserter: 

(EDIT: @AllahBallah kom meg i forkjøpet 😅)

Endret av Jdz
AnonymBruker
Skrevet

Etter min mening styrker det hypotesen om at astral projection er mulig. Menneskehjernen et i stand til å produsere et molekyl som gjør at vi opplever endrede bevissthetstilstander. Den virkeligheten vi ser rundt oss eksisterer fordi vi er bevisst på den. Når man opplever å være bevisst i en annen tilstand, som bevisst i en drøm, så er det som om man får tilgang til en slags parallell virkelighet. Det oppleves like virkelig som å være våken her og nå. Men hvorfor det er mulig og et slik: det er jo et mysterium. Det er naivt å tro at vi mennesker vet alt, vi er fortsatt et mysterium.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter min mening styrker det hypotesen om at astral projection er mulig. Menneskehjernen et i stand til å produsere et molekyl som gjør at vi opplever endrede bevissthetstilstander. Den virkeligheten vi ser rundt oss eksisterer fordi vi er bevisst på den. Når man opplever å være bevisst i en annen tilstand, som bevisst i en drøm, så er det som om man får tilgang til en slags parallell virkelighet. Det oppleves like virkelig som å være våken her og nå. Men hvorfor det er mulig og et slik: det er jo et mysterium. Det er naivt å tro at vi mennesker vet alt, vi er fortsatt et mysterium.

Jeg tror virkelig ikke at mennesket vet alt. Om dette er noe jeg har indikert beklager jeg. 

Det er et godt poeng det du kommer med der, men siden det er vår egen kropp som har skapt dette stoffet og hallusinasjonene. Jeg tenker dette stoffets innvirkning vil ligne mer på en drømm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...