AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hver morgen kommer sjefen min på døra og spør om jeg vil sitte på med ham til jobben... Har det skjedd med flere, eller er sjefen min veldig rar? Anonymkode: 3fd9a...c90
Mezzosoprena Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Sjefen bor i nærheten av deg? I så fall er det jo veldig lurt at dere kjører sammen da.... 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Rart at han bare dukker opp, ja om dette ikke er en ordning dere har.
Jaytee Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Greit å sitte på med han om dere bor i nærheten av hverandre, og likevel skal samme vei, og du ikke har mulighet til å komme deg til jobb selv.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Jaytee skrev (5 minutter siden): Greit å sitte på med han om dere bor i nærheten av hverandre, og likevel skal samme vei, og du ikke har mulighet til å komme deg til jobb selv. Ts har jo bil og kan kjøre selv... Anonymkode: b028a...5d7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Hvis det hadde spart meg for bensin og bompenger, hadde et greit forhold til sjefen og ikke skulle noe etter jobb så hadde jeg takka ja. Men som regel har jeg planer rett etter jobb som gjør at jeg sjelden kjører rett hjem. Så da passer det ikke å sitte på med andre for min del. Men hadde stussa litt hvis han bare dukker opp uten at det er avtalt. Ensom fyr...? Anonymkode: 59d4e...bc6 5
Jaytee Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts har jo bil og kan kjøre selv... Anonymkode: b028a...5d7 Liker å holde jobb og privat adskilt, og samtidig ha et profesjonelt forhold til min overordnet, så hadde pent takket nei, om han hadde dukket opp på døra mi uten noen avtale. Endret 1. juni 2021 av Jaytee 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #8 Skrevet 2. juni 2021 Dukket sjefen din bare plutselig opp på døra en morgen og spurte om du vil sitte på med ham på jobben? Dere snakket ikke om det på forhånd? Det er litt merkelig i så fall. Hva er det som gjør at du ikke kjører selv? Om du ikke sier "nei takk, jeg kjører selv", så kommer jo sjefen din til å fortsette med dette. Om du ønsker det er det jo greit. Kommer du for sent på jobben om ikke sjefen din kjører deg? Anonymkode: 40b5d...f98
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #9 Skrevet 2. juni 2021 Skjedde med meg engang... etter hvert hadde vi sex... det ble kaos... ikke verdt det. Anonymkode: 69ae6...483
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Mulig han er supersosial. Jeg er selv slik som alltid forsøker å finne en passasjer, og blir skuffet om vi tar hver vår bil når vi skal ut til kundebesøk. For da mister du 10-30 minutter der du kan prate med noen. Uansett, er det et problem drar du bare 10 minutter før han pleier å dukke opp. Eller finner en forklaring på hvorfor du kjører selv (skal trene/handle på vei hjem, må innom apoteket en tur i lunsjen...) til han tar hintet. Eller sier det rett ut. Anonymkode: ded78...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå