Anonym35 Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hei. Vurderer å kjøpe ekspanderende vannslange til å koble vannsprederen til. Fungerer det eller vil trykket varierere i slangen og den vil ikke ligge i ro? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Min fungerte ypperlig den lille tida den fremdeles virka. Den tålte ekstremt lite. Jeg dro den litt rundt, forbi noen potter og opp på verandaen, og vipps så gikk det hull i den. Synd, for likte konseptet. Faktisk har jeg prøvd to ulike fra ulike merker, men de ble raskt ødelagte, begge to Anonymkode: 04b0e...3e8
minienthe Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Kjøpte et par av de grønne de har på Europris og seriekoblet de. Dras rundt om i hagen over både singel og rundt hjørner og det som er her uten problem (de er tre år gamle). Ligger helt i ro så fort de har utvidet seg maksimalt så ingen problem å koble til stillestående spreder etc.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Kjøpte to stk på europris, ene gikk det hull på etter kort tid. Alltid oppbevart inne da jeg bodde i leilighet med stor terrasse som jeg ønsket å spyle med de vannslangene.. anbefales ikke Anonymkode: 8efd4...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå