AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Heisann Jeg er idag 4+4 uker på vei ifølge første dag i sist mens. Jeg fikk allerede positiv test 3+3/4 Jeg har fått pupper som er dobbelt så store som mine vanlige. De er harde, og noe ømme. Jeg er også dødssliten om dagen. Jeg blir irritert for ingenting, og gråter for ingenting. Jeg har lyst på mat konstant, men stopper meg selv her selvsagt. Er ikke dette veldig mye til å kun være 4+4? Jeg personlig tror at jeg ble gravid tidligere i syklusen, men dette er jo usikkert da jeg ikke sjekket med eggløsningstester.. Anonymkode: 6750b...d5a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har eggløsning på dag 9, så tester selv positivt på samme dag som deg. Anonymkode: c0602...750
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har eggløsning på dag 9, så tester selv positivt på samme dag som deg. Anonymkode: c0602...750 Takk for svar okei, jeg har merket at jeg har eggløsningsslim sånn ca 7-9 dager etter mens. Men aldri tenkt så mye over det.. Anonymkode: 6750b...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå