Gå til innhold

Da du var barn/ungdom og alene hjemme på 90-tallet . Hendte det at du kjøpte pizzafyll?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 12040...374

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-p-p-pizzafyll! På boks selvsagt. Hadde det på brødskiver, ost oppå, inn i microen... voila, pizzasmørbrød. Det var digg. 

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, faktisk ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 12040...374

Skrevet
mykemule skrev (På 1.6.2021 den 21.13):

P-p-p-pizzafyll! På boks selvsagt. Hadde det på brødskiver, ost oppå, inn i microen... voila, pizzasmørbrød. Det var digg. 

Hahaha ja! 😄 

Skrevet

Fikk aldri testet denne på tross av den utrolig fengende reklamefilmen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Ståle Stil 🤣

Anonymkode: 742cb...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig

Anonymkode: e1f4b...1d6

• Liker 1
Skrevet

Jeg hørte en gang at han p-p-p-pizzafyll-gutten ble så mye mobba av den reklamen at han tok livet sitt. Er det sant, eller bare en vandrehistorie?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noen kommentar til pizzafyllet, men for en herlig reklame! Deilig amatørmessig og humoristisk! Ser heller ti slike fremfor dagens polerte og totalt uinteressante reklamer. ;)

Anonymkode: a0e47...756

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er ikke så lenge siden sist vi hadde det heller. Smakte ikke helt slik jeg husket, men greit nok på hytta. 

Anonymkode: 22291...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Husker ikke reklamen, men husker melodien når jeg hørte den nå. Men så stor t-skjorte og caps, ja, det husker jeg. 

Anonymkode: 909d9...0d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker reklamen, men vi kjøpte aldri sånne bokser. 

Reklamen er jo helt herlig, og de har klart rim og rytme godt bortsett fra det kjempemagaplasket på slutten der de forsøker å få stolt og boks til å rime. 😝

Anonymkode: e475b...1bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bodde for langt unna butikken til at jeg kunne gå dit.

Anonymkode: 3ffd9...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Aldri!

Anonymkode: 6321f...918

Skrevet

Nei. Moren min skulle lage alt fra bunnen, så jeg spiste aldri noe gøy på 90-tallet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja,men det var ikke spesielt godt.  Mamma brukte alltid toro pose med tomat og løk og den bruker jeg selv innimellom fordi smaken minner meg om mammas pizza. 

Anonymkode: 0d342...40d

AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde ikke den vi da jeg var yngre. Var enten kjøpepizza eller hjemmelaget pizza.

Anonymkode: 09422...64b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri smakt. Husker jeg digget reklamen/sangen, men min mor laget alt fra bunnen av, så hadde aldri noe sånt i hus.

Anonymkode: 5e889...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...