Tiit Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Fikk bare lyst å skrive at jeg kjenner at jeg blir så glad langt inn i magen når jeg hører at barna/mannen kommer hjem og inn om dagene, eller at jeg skal hjem til dem. Det er så utrolig godt å treffe dem igjen, høre hva de har holdt på med i løpet av dagen, og bare være i lag med dem. Det er en utrolig god følelse, og veldig viktig for meg. Det gir energi og livsglede å ha noen å være glad i på den måten. Har hørt om dem som gruer seg hver gang det går i døra, enten fordi partner eller barn kommer, og det må være en forferdelig følelse, og en skikkelig vond familiesituasjon å leve i. Særlig for barna da. Vi må jobbe for å ta vare på de gode relasjonene og følelsene!
Gjest Bellatrix Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Ja, det er viktig å glede seg over de nærmeste.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Akkurat slik har jeg deg også, det er så deilig! Jeg er nyforelsket i både mannen min og min snart 3åring. Det har ikke vært slik bestandig, jeg har slitt lenge med en slags depresjon og det er så deilig å SE den fine familien min og glede meg over dem.
Gjest messengerboy Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 En sånn følelse gir virkelig energi som du sier Og tanken på at noen skal grue seg til at deres nærmeste skal komme hjem, ja den er jo bare forferdelig. Så ta vare på de gode relasjonene som er der. Det finnes jo nok eksempler på dem som ikke har gode relasjoner, eller faktisk ikke har noen relasjoner i det hele tatt. Det eneste som er sikkert er at man vet hva man har (både på godt og vondt), og ikke hva man får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå