Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er helt sjokkert, lei meg, og kan ikke forstå at det går ann.

Jeg ble sammen med en gutt for 2 mnd siden. Vi var like gamle 24 år.

Hadde det veldig fint sammen, koste oss masse, laget god mat og var mye sammen. Han virket glad og fornøyd, jeg gjorde alt godt jeg kunne for han.

Så plutselig gjorde han det slutt etter en mnd! helt ut av intet, jeg skjønte ingenting. Han sa han syntes det var vanskeligere enn han trodde siden jeg hadde et barn. Jeg ba han hente tingene sine og det gjorde han.

Så om natten fikk jeg masse mld om at han angret så sinnsykt, det hadde ikke noe med barnet å gjøre sa han, han var bare blitt redd, redd for at jeg kun ville ha en som kunne være en reservefar??. Noen grunn for hvorfor han fikk inntrykk av det kunne han ikke gi. Det gikk noen dager og dum som jeg var tok jeg han tilbake. Vi hadde det jo så fint sammen.

En uke etterpå hadde vi sex for første gang. Da hadde vi vært sammen i 6 uker. Så lørdagen måtte han plutselig på vakt på jobben. Jeg hadde spurt han tidligere på dagen hva han hadde lyst å gjøre den kvelden, han sa han ville være hjemme og kose med meg.

Han kom fra vakt senere på ettermiddagen, vi snakket litt og han gikk og tok en dusj, så ringte mobilen, det var faren. Jeg hørte at noe var galt, han sa til meg at farmoren hans var på sykehuset, det var hjertet, de visste ikke hvordan det ville gå. Han sa at hele familien var der oppe og at det måtte være alvorlig, han virket helt sjokkert og greier og dro opp dit.

Fikk mld ut over kvelden at det ikke gikk bra, at de måtte bli værende der. Jeg sa at jeg håpet at han kunne komme hjem til meg dersom de ikke måtte være der hele natten. Men ha sa da at han gjerne overnattet hos tanten og onkelen som bodde i byen.

Magefølelsen min var ikke helt god, men jeg tillot meg ikke å tenke så stygt, at noen kunne lyve om noe slikt.

Han kom til meg dagen etterpå i ett tiden. Fortalte at farmoren måtte opereres og at de hadde vært der til 3 om natten og så hadde han blitt med onkelen og tanten hjem og overnattet der.

Mandagsmorgen står vi opp og han går på jobb. Jeg tok noen klær og skulle hive i vaskemaskinen klar til å sette på når jeg kom hjem. Tar ut av lommene hans, der så jeg en kvittering på røyk kjøpt i byen i 2 tiden om natta. Og han hadde jo sagt de var på sykehuset til 3!!

Jeg begynte å skjelve, hva var dette?? Med en klump i magen og et håp om at dette måtte ha en logisk forklaring dro jeg på jobb - til sykehuset!!

Jeg jobber nemlig der. På oversikten kunne jeg ikke se noen med navnet på farmoren hans, hun var overhode ikke innlagt!!

Jeg sendte han mld og spurte om han løy for meg! han ble sint og spurte hva i helvete jeg trodde! Fortalte om kvitteringen. Han sa at joda de hadde vært og hentet klær til farfaren som skulle overnatte der med henne, og da hadde han kjøpt en røykpakke på veien.

Magefølelsen min sa at det ikke var sant. Ihvertfall ikke når jeg ikke kunne se at hum var registrert på sykehust.

Vi snakket da vi kom hjem fra jobb den dagen, jeg gråt og sa jeg var redd han løy for meg, men han brånektet og sa at jeg ikke stolte på han.

Jeg var redd det kunne ha skjedd en feil at hun ikke var blitt registrert i systemet på sykehuset men det ville jo vært en alvorlig feil og hvorfor skulle det akkurat skje i dette tilfellet??

Jeg roet meg ut over kvelden og ventet til neste dag på jobb og så fremdeles ingen med det navnet på listen. Så tok jeg mot til meg måtte finne det ut. Ringte avdelingen og ganske riktig, de hadde ingen med det navnet!! Hun var ikke innlagt!!

Jeg ringte han og han prøvde å lyge videre men jeg sa: JEG VET DET HELT GARANTERT AT DU LYVER!! Da innrømmet han til slutt, nei hun var ikke på sykehuset; men hun lå hjemme med hjerteproblemer!! HM!!

Da vi omsider fikk snakket i går kom han med en dum forklaring at hun virkelig var syk og han hadde reist hjem til henne og senere hadde han satt og tatt noen øl med onkelen og gikk innom narvesen og kjøpte en pakke røyk i byen.

Jada, hva tar du meg for spurte jeg!! Hvorfor i all verden dikte opp noe så sykt, han kunne jo bare sagt det om han ville gå ut på byen eller noe.

Aldri i livet om jeg tror på noe av det han sier nå. Han sa han hadde ikke noen logisk forklaring på hvorfor han hadde løyet. Hallo?? Jeg forlangte å se mobilen hans hvem han hadde ringt til osv på det tidspunktet.

Joda, kameraten hadde ringt like etter han hadde gått fra meg den lørdagen og han hadde ringt en jente midt på natten!!

Han påstod han ikke hadde truffet denne jenta osv.

Jeg gjorde detl selvsagt slutt med han. Skjelte han ut etter noter om hvor sykt dette var!! man lyger da faen meg ikke om at noen ligger for døden! jeg spurte om han var syk i hodet? at han trengte psykolog. Jeg fikk ingen vetige svar. Fikk han til å begynne å grine!

Før han kom hadde jeg fylt skoene hans med vann, sprayet tannkosten med parfyme, helt såpe på alle klærne hans. Måtte gjøre noe, jeg var så sint!!

Jeg er helt knust, skjønner ikke hvordan det går ann!! Jeg har opplevd masse vondt og løgnere i livet mitt så derfor var jeg vel litt mer obs på det. Er glad jeg fant det ut fort i hvertfall.

Men jeg er så såret og lei meg, nå sitter jeg alene, føler meg veldig dum ovenfor venner og andre. Jeg tok han jo tilbake èn gang. Det er så vondt å plutselig være helt alene når du har hatt noen rundt deg hele tiden.

Jeg har lyst at han skal få svi for det han har gjort!

Det er så mye sykt som skjer i samfunnet for tiden. Er helt dårlig av den saken der en stefar drepte samboerens datter og han som drepte hele familien. Det er en syk verden vi lever i...

Hilsen en trist jente....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

for en syk fyr.

Du skal bare være glad for at du fant ut hvem han virkelig er før du ble enda mer involvert med ham. Jeg er helt sjokkert.

Ikke tenk på hva andre synes. Det er har ingenting med deg å gjøre at han oppfører seg sånn som dette.

Han er ikke verdt en eneste tanke til. Drit i ham og lev videre.

Du fortjener det beste.

klem

Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Drit i fyren og kom deg videre!!!

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei Trist jente :D

Du er tøff du vær glad for at du ble kvitt han nå og ikke når du fikk barn med han.Han vil alldri klare å slå seg til ro,men han vil rote rundt for seg selv og rote til livet sitt.

Han er ikke værd deg ,du er for fin for han,kom deg ut og lev livet det finnes mange fine gutter/menn som passer deg bedre og veit å sette pris på deg. :)

Jeg ønsker deg alt godt

hilsen

indianlady :kul:

Skrevet

Auauau! Dette var vondt å høre.

Du har tydeligvis hatt et helvete. Det er helt utrolig at noen kan være så jævlige!!! :evil: Og likevel benekte hva han har gjort!

Føler med deg, jeg. Ønsker deg lykke til!

Som Indianlady sa : Du er verdt så mye mer, det er jeg sikker på. Det er mange fler fisker i havet heldigvis. Det skal nok årne sæ :D :D

Kos og klem fra Kattepus :D

Skrevet

- Du er jammen tøff hvis du greier å komme deg videre etter denne opplevelsen - verden er full av drittsekker, og du har dessverre møtt en!

Jeg foreslår at du går inn for å glemme ham - ikke gjør noe dumt som du angrer på nå! - Jeg forstår at du har lyst å hevne deg - jeg har vært i den situasjonen selv - mange ganger - men livet har lært meg at det nytter ikke - uansett hva du gjør!!! husk det....... :cry:

Husk at det tross alt finnes kjekke og ordentlige menn der ute - de er bare så vanskelige å få øye på......sukk.

Hilsen Sondra med livserfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...