kavun2221 Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hei Jeg har søkt litt på nettet men fant ikke noe svar på dette. Nå går jeg i mitt 4 semester i et bachlor studie innen dataingeniør. På grunn av korona og lav movtivasjon dette semesteret så ser det ut som om jeg mest sannsynelig styker i et fag kalt opperativsystemer. Jeg må da ta opp dette faget ved siden av bachlor oppgaven. For å bestå bachlor graden må jeg mest sannsynelig ta enda et fag ved siden av bachlor graden for å få nok studiepoeng. Har da planlagt litt og tidsmessig tror jeg at fagene ikke kommer til å ha noe konflikt med bachlor oppgaven. Lurte derfor bare på om noen her har noe erfarig med å ta 1-2 fag ved siden mens man skriver en bachlor oppgave? Tusen takk for alle svar uansett
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 kavun2221 skrev (16 minutter siden): Hei Jeg har søkt litt på nettet men fant ikke noe svar på dette. Nå går jeg i mitt 4 semester i et bachlor studie innen dataingeniør. På grunn av korona og lav movtivasjon dette semesteret så ser det ut som om jeg mest sannsynelig styker i et fag kalt opperativsystemer. Jeg må da ta opp dette faget ved siden av bachlor oppgaven. For å bestå bachlor graden må jeg mest sannsynelig ta enda et fag ved siden av bachlor graden for å få nok studiepoeng. Har da planlagt litt og tidsmessig tror jeg at fagene ikke kommer til å ha noe konflikt med bachlor oppgaven. Lurte derfor bare på om noen her har noe erfarig med å ta 1-2 fag ved siden mens man skriver en bachlor oppgave? Tusen takk for alle svar uansett Ja, jeg hadde 3 fag ved siden av.. skriv på oppgaven din fra starten av så du kommer i gang, så mange som brukte veldig mye tid på stuking før de kom i gang. del dagene dine i to, halve dagen med skriving halve dagen med lesing på andre fag. Bruk helgene flittig! Dette klarer du!👍🏻 Anonymkode: 47d74...c08 2
kavun2221 Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja, jeg hadde 3 fag ved siden av.. skriv på oppgaven din fra starten av så du kommer i gang, så mange som brukte veldig mye tid på stuking før de kom i gang. del dagene dine i to, halve dagen med skriving halve dagen med lesing på andre fag. Bruk helgene flittig! Dette klarer du!👍🏻 Anonymkode: 47d74...c08 Tusen takk for svar, er i gruppe med 3 andre som er veldig dyktige. Så tipper selv at det ikke blir noe problem med å jobbe med bachlor oppgaven var bare redd om det ble for mye å gjøre. Men ettersom at du klarte deg med 3 fag så føltes det som om jeg burde klare meg med 2 fag. Har ennå ikke hatt eksamen i det faget som jeg tror jeg stryker i nå, men bruker alle dagene jeg har igjen til å lese opp til det. Så kommer bare til å fortsette å lese hvis jeg stryker nå
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tok et ekstrafag for moro skyld. Det gikk helt greit. Anonymkode: efc8d...35a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Om du forbereder deg godt og stryker, så har du jo et godt grunnlag for å gjøre det bra på konten 🙂 Anonymkode: 86fe9...497 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 kavun2221 skrev (2 timer siden): Hei Jeg har søkt litt på nettet men fant ikke noe svar på dette. Nå går jeg i mitt 4 semester i et bachlor studie innen dataingeniør. På grunn av korona og lav movtivasjon dette semesteret så ser det ut som om jeg mest sannsynelig styker i et fag kalt opperativsystemer. Jeg må da ta opp dette faget ved siden av bachlor oppgaven. For å bestå bachlor graden må jeg mest sannsynelig ta enda et fag ved siden av bachlor graden for å få nok studiepoeng. Har da planlagt litt og tidsmessig tror jeg at fagene ikke kommer til å ha noe konflikt med bachlor oppgaven. Lurte derfor bare på om noen her har noe erfarig med å ta 1-2 fag ved siden mens man skriver en bachlor oppgave? Tusen takk for alle svar uansett Det går som regel helt fint om det er 10 poengs emne. Anonymkode: fa06e...648 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Jeg hadde to 7,5p-fag ved siden av bacheloroppgaven, det var en del av ordinær studieplan da jeg gikk dataingeniør. Gikk helt fint. Anonymkode: f90fe...671 1
kavun2221 Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde to 7,5p-fag ved siden av bacheloroppgaven, det var en del av ordinær studieplan da jeg gikk dataingeniør. Gikk helt fint. Anonymkode: f90fe...671 tusen takk for svar
kavun2221 Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Om du forbereder deg godt og stryker, så har du jo et godt grunnlag for å gjøre det bra på konten 🙂 Anonymkode: 86fe9...497 ja, er det jeg satser på er bare redd for å bestå med en E i karakter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #10 Skrevet 2. juni 2021 Kommer nok mer an på om du er strukturert og effektiv, enn på om det er mulig. Anonymkode: 18833...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå