Gå til innhold

Noen som har erfaring med å ta andre fag/emner ved siden av en bachlor oppgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har søkt litt på nettet men fant ikke noe svar på dette. Nå går jeg i mitt 4 semester i et bachlor studie innen dataingeniør. På grunn av korona og lav movtivasjon dette semesteret så ser det ut som om jeg mest sannsynelig styker i et fag kalt opperativsystemer. Jeg må da ta opp dette faget ved siden av bachlor oppgaven. For å bestå bachlor graden må jeg mest sannsynelig ta enda et fag ved siden av bachlor graden for å få nok studiepoeng. Har da planlagt litt og tidsmessig tror jeg at fagene ikke kommer til å ha noe konflikt med bachlor oppgaven. Lurte derfor bare på om noen her har noe erfarig med å ta 1-2 fag ved siden mens man skriver en bachlor oppgave?

Tusen takk for alle svar uansett 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
kavun2221 skrev (16 minutter siden):

Hei

Jeg har søkt litt på nettet men fant ikke noe svar på dette. Nå går jeg i mitt 4 semester i et bachlor studie innen dataingeniør. På grunn av korona og lav movtivasjon dette semesteret så ser det ut som om jeg mest sannsynelig styker i et fag kalt opperativsystemer. Jeg må da ta opp dette faget ved siden av bachlor oppgaven. For å bestå bachlor graden må jeg mest sannsynelig ta enda et fag ved siden av bachlor graden for å få nok studiepoeng. Har da planlagt litt og tidsmessig tror jeg at fagene ikke kommer til å ha noe konflikt med bachlor oppgaven. Lurte derfor bare på om noen her har noe erfarig med å ta 1-2 fag ved siden mens man skriver en bachlor oppgave?

Ja, jeg hadde 3 fag ved siden av.. skriv på oppgaven din fra starten av så du kommer i gang, så mange som brukte veldig mye tid på stuking før de kom i gang.

del dagene dine i to, halve dagen med skriving halve dagen med lesing på andre fag. Bruk helgene flittig! Dette klarer du!👍🏻

Anonymkode: 47d74...c08

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, jeg hadde 3 fag ved siden av.. skriv på oppgaven din fra starten av så du kommer i gang, så mange som brukte veldig mye tid på stuking før de kom i gang.

del dagene dine i to, halve dagen med skriving halve dagen med lesing på andre fag. Bruk helgene flittig! Dette klarer du!👍🏻

Anonymkode: 47d74...c08

Tusen takk for svar,  er i gruppe med 3 andre som er veldig dyktige. Så tipper selv at det ikke blir noe problem med å jobbe med bachlor oppgaven var bare redd om det ble for mye å gjøre. Men ettersom at du klarte deg med 3 fag så føltes det som om jeg burde klare meg med 2 fag. Har ennå ikke hatt eksamen i det faget som jeg tror jeg stryker i nå, men bruker alle dagene jeg har igjen til å lese opp til det. Så kommer bare til å fortsette å lese hvis jeg stryker nå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok et ekstrafag for moro skyld. Det gikk helt greit.

Anonymkode: efc8d...35a

AnonymBruker
Skrevet

Om du forbereder deg godt

og stryker, så har du jo et godt grunnlag for å gjøre det bra på konten 🙂

Anonymkode: 86fe9...497

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kavun2221 skrev (2 timer siden):

Hei

Det går som regel helt fint om det er 10 poengs emne.

Anonymkode: fa06e...648

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to 7,5p-fag ved siden av bacheloroppgaven, det var en del av ordinær studieplan da jeg gikk dataingeniør. Gikk helt fint.

Anonymkode: f90fe...671

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde to 7,5p-fag ved siden av bacheloroppgaven, det var en del av ordinær studieplan da jeg gikk dataingeniør. Gikk helt fint.

Anonymkode: f90fe...671

tusen takk for svar

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du forbereder deg godt

og stryker, så har du jo et godt grunnlag for å gjøre det bra på konten 🙂

Anonymkode: 86fe9...497

ja, er det jeg satser på er bare redd for å bestå med en E i karakter

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok mer an på om du er strukturert og effektiv, enn på om det er mulig. 

Anonymkode: 18833...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...