Gå til innhold

Kan man kreve mellomlegg tilbake på Jysk, når man har kjøpt noe forrige uke - som kom på tilbud denne uken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jysk har prisgaranti. Det betyr at du får et gavekort på mellomlegget (gitt at betingelsene er oppfylt). Hvis dette ikke er godt nok for deg så synes jeg du skal la være å spørre.

Jeg synes jo Jysk har vært smart her: Først selger de varen til full pris. Så får kunden gavekort på mellomlegget som må brukes i Jysk butikken. Dermed går kunden i butikken for andre gang for å handle med risikoen at mer blir kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om dette skulle vært innafor, hvor skal man sette grensen? 1 uke? 2 uker? 2 måneder? 
«Jeg kjøpte denne puta her Mars i fjor, men den er på tilbud nå! Gi meg mellomlegget»

Altså, du synes jo tydeligvis at det var en god pris når du valgte å kjøpe dem, så dette lar du bare ligge! 

Anonymkode: f5850...375

Så lenge jysk har åpent kjøp med full retur i 30 (?) dager og prisgaranti, så er jo grensa satt. 30 dager. Ikke 2 måneder. Og det er de som velger å ha denne løsningen, da kan en ikke bli forbanna på kunder som velger å benytte seg av det etterpå. 

Anonymkode: f1889...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...