Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Hjelp!!! Jeg har opprettet en PayPal konto, og jeg skal registrere ett minibankkort på den. Det er plutselig ikke så lett... Ikke er jeg så veldig stiv i engelsk heller, så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg?? Jeg har prøvd å legge inn VISA kortet mitt, men det gikk ikke. Hvilke kort er det jeg skal/må legge til? Man kan ha tre forskjellige "kontoer" der, men jeg skal ha den midterste. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre nå?
~sikka~ Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Går helt fint å legge inn VISA på paypal. Hvilken feilmelding får du da? Egentlig så tror jeg du bør bare stå over paypal hvis du ikke engang forstår nok engelsk til å registrere ett kort på den....
Nella Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Enig med sikka.... Sliter du med engelsken er det fort litt knot. Jeg har registrert visakortet mitt som hører til brukskontoen min. Det gikk fint. Har også et skandiabankkort med visa som er registrert + sambo sitt visakort står der. Funker fint. Vært obs på å trekke av riktig kort når du har flere kort stående der. Du setter et som standard og så trekkes det av det om du ikke går inn å bytter selv. Når det gjelder mastercard er det vanskelig å registrere, det er visst lettere om man bor i USA. Så det måtte jeg droppe.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Litt lettere å svare dersom du sier hvilken feilmelding du får. Selv har jeg VISA registrert på PayPal og det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå