AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg trodde nybakte mødre var mer opplyst nå . Men jeg så en vogn med et teppe over åpningen på barnevognen. Teppet såg tynt ut ,det kan ha vært en strikkejakke. Det er ikke så lett å se fra bussvinduet. Men jeg trodde det var alment kjent at en ikke dekket til barnevognen med et teppe nå. Anonymkode: fc2d6...101 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Det er ikke sikkert situasjonen er så ille, eller at mor ikke er opplyst. Jeg fikk tilsnakk for noen dager siden når jeg var på vei inn på butikken. Baby hadde sovnet i bilstolen (som jeg fester på understellet til vognen når jeg skal handle), og siden det var så sterk sol la jeg et teppe over på vei fra bilen og inn til butikken slik at baby ikke skulle våkne av det sterke lyset. Det er vel snakk om rundt 20-30 meter. Da kom det en dame løpende etter meg og regelrett kjeftet på meg fordi jeg var ubrukelig og dette var livsfarlig. Har sjeldent vært så provosert, og aldri forbannet mammapolitiet så mye inni meg noensinne. Jeg skulle selvsagt ta teppet av vognen i det øyeblikket vi var innendørs. Trenger ikke slik belæring, ellers takk. Anonymkode: 42484...ff5 4
myMa Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Men kalesjen kan godt dekke hele åpningen. Og vognpose som ungen drukner i er helt ok. Men for guds skyld ikke dekk en tredjedel av åpningen med et løst heklet, tynt teppe. Logikk.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå