tussi84 Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Det har vært varmt noen dager nå, og det ser ut som vår 8 mnd gml baby reagerer. Han er litt ekstra sutrete enn normalt, og sover mye mer. Før pleide han feks å stå opp rundt 0630/0700, så var det en times dupp i 09 tiden. Da var neste dupp igjen rundt kl 13 og han sov i 1,5 t. Holdt det da gående igjen fram til rundt 20.00 på kvelden, hvor han sovnet på natta. De siste dagene derimot etter varmen kom så våkner han rundt kl 0630, får mat og vil bare sove igjen med engang. Da kan han fint sove til rundt 10.00/10.30. Så er han trøtt igjen i i 13 tiden og sover da over 2 t. Rundt kl 1730 er han trøtt igjen. Han er ikke syk så det er Sagt, men han sover mer enn det han gjorde før, og er generelt sutrete. Hvordan har deres baby det i varmen?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Min er omvendt, har hatt 3 t fordelt på 3 dupper om dagen, når varmen kom sliter eg for å få han til å sove 3x20 min 😵 liten matlyst og mye våken på natt 😔 han er 6 mnd Anonymkode: 7709a...a10
tussi84 Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min er omvendt, har hatt 3 t fordelt på 3 dupper om dagen, når varmen kom sliter eg for å få han til å sove 3x20 min 😵 liten matlyst og mye våken på natt 😔 han er 6 mnd Anonymkode: 7709a...a10 Glemte dette. Han våkner en del på natta nå, samt matlyst er så som så. Mme og frukt glir ned, men det har blitt vanskeligere å få i han varm mat de siste dagene som grøt og middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå