Gjest klaramø Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Det ble slutt mellom meg og xn sept i fjor,ble sammen begynnelsen av juni i år. i mellom tiden har jeg slåss å få tilbake mc som jeg den gang tok opp lån til,men som han greide sette i sitt navn. Jeg sa at jeg ikke gir meg med den saken selv om vi er sammen. Fram til torsdag så overnattet jeg hos han før advokat møtet med hver får som skulle i felles møte som vi kom fram til noe. Men jeg tapte. Jeg har ingen sur miner,mer eller mindre lei meg fordi han kke vil ha med meg å gjøre. Jeg forklarte hvorfor jeg gikk til sak osv. Je kan gå til retten men orker ikke bruke mer tid på det og det sa jeg til han alene. I går svarte han ikke på mld eller tlf da jeg ringte. Han har lånt mob og jeg har par klæes plagg som jeg ønsker tilbake viss han holder på såntt. I går så fikk jeg mld om utsatte å snakke vær så snill skrev han. Okay skrev jeg,men seriøst om forhold var over. Han svarte orker ikke dette her eller snakket om dette nå. I går så ringte advokaten min igjen,jeg sa jeg ikke orket mer,sliten på det hele. I med at det at hans advokat ville vite,jeg har da trossalt følelser. Noe syn på dette?
Gjest Prøv på nytt Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Forstod nesten ingen ting av innlegget jeg. Kan du rette det opp? Var mange setninger som ikke gav mening. Manglet også litt bagrunnsinfo synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #3 Skrevet 7. september 2005 Jeg er ikke flink til å skrive,sorry
Gjest 123 Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 tok meg friheten til å rydde litt opp i trådstarter sitt innlegg, i håp om at det vil være lettere å forstå for flere. kanskje noen er fristet til å komme med innspill nå, slik at hun får råd og evt trøst? er selv ingen ari behn , så dere får bare ta det som det er. trådstarter får irettesette meg dersom jeg har tolket innlegget hennes feil. "Det ble slutt mellom meg og xn sept i fjor. Vi ble sammen begynnelsen av juni i år. I mellomtiden hadde jeg slåss for å få tilbake en MC som jeg den gang tok opp lån til, men som stod i hans navn. Dette stod jeg på selv om vi var sammen. En gang overnattet jeg hos han før vi skulle i møte med hver vår advokat. Deretter skulle vi ha et fellesmøte med våre representanter. Jeg tapte saken. Jeg hadde ingen sure miner, men var mer eller mindre lei meg fordi han ikke ville ha mer med meg å gjøre. Jeg forklarte hvorfor jeg gikk til sak osv. Jeg kunne ha tatt saken videre opp i rettsystemet, men orket ikke bruke mer tid på det. Dette sa jeg til ham da vi var alene. I går svarte han ikke på mld eller tlf da jeg ringte. Han hadde lånt mobilen min og jeg hadde et par klesplagg som jeg ønsket å gi tilbake. Senere på dagen så fikk jeg mld fra ham. Han ønsket å utsette videre diskusjoner. "Okay", svarte jeg og spurte seriøst om forholdet mellom oss var over. Han svarte at han ikke orket mer av dette her eller å snakke mer om dette da. Min advokaten min har ringt meg fordi hans advokat ville vite hvor jeg stod. Jeg sa at jeg ikke orkat mer, var sliten av det hele. Jeg har da tross alt følelser. Noe syn på dette?"
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #5 Skrevet 9. september 2005 Generelt er det skikkelig turn-off det du gjorde. GENERELT! Men du trodde vel kjærlighet var kjærlighet og business var business? JEG hadde gitt deg tilbake Mc'en og dumpa deg på dagen!
Gjest Embla s Skrevet 9. september 2005 #6 Skrevet 9. september 2005 Generelt er det skikkelig turn-off det du gjorde. GENERELT! Men du trodde vel kjærlighet var kjærlighet og business var business? JEG hadde gitt deg tilbake Mc'en og dumpa deg på dagen! ← Fordi? Ville du syntes det var greit å kjøre rundt med en motorsykkel som din ex betalte ned lånet på? Hun skriver også at saken allerede rullet og gikk da de ble kjærester igjen. Skulle hun bare gi ham motorsykkelen da? Hvis det er slik at du sitter på et lån for en motorsykkel som kjæresten din (eller ex-kjæresten din) formelt eier, skjønner jeg godt at du er fortvilet.
Hu i Svingen Skrevet 9. september 2005 #7 Skrevet 9. september 2005 Embla: Gjest mener at han ville gitt sykkelen tilbake til trådstarter (som betaler lånet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå