Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine ansatte tar fagprøven nå som barne- og ungdomsarbeider og jeg vil gjerne gi en oppmerksomhet, men jeg er helt tappet for kreativitet og påfunn. Eneste jeg kommer på er en flaske vin eller champagne, men det vet jeg ikke helt om passer denne personen og jeg hadde håpet jeg kom på noe litt mer kreativt.

Tar også gjerne imot generelle tips til ansattgaver (som skal kjøpes fra egen lomme), som takk for ett fint år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri kjøp alkohol.

Anonymkode: 6602f...0a3

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor? Sett at man kjenner personen godt og vet at den drikker?

AnonymBruker
Skrevet

Konfekt og blomster slår aldri feil.

Ellers trenger det ikke være en ting. Du kan jo arrangere en sammenkomst, grillfest, eller aktivitetsfest? Litt avhengig av coronaregler da, men dere er jo ansatte som jobber sammen hver dag og antagelig ganske tett uansett? 

Anonymkode: b3d11...3a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv samler jeg på Willow Tree figurer. Kjempenydelige og betydningsfulle 🙂 Flere forhandlere rundt om, ville sjekket de ut. Ellers kan man også gi en frokostlevering og legge med en gave :Nikke:

Anonymkode: c304f...d0e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Konfekt og blomster slår aldri feil.

Ellers trenger det ikke være en ting. Du kan jo arrangere en sammenkomst, grillfest, eller aktivitetsfest? Litt avhengig av coronaregler da, men dere er jo ansatte som jobber sammen hver dag og antagelig ganske tett uansett? 

Anonymkode: b3d11...3a7

Takk for tips 😊

Dette arrangementet skal vi ha uansett fordi flere av oss går hvert til vårt etter ferien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...