AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hei, jeg har gått igjennom et ganske traumatisk brudd for min del, men jeg vet at han også slet lenge. Det er cirka seks måneder siden bruddet, det ble slutt rett før jul. Jeg er fremdeles helt knust og ønsker bare at han skal angre. Lenge ga han tegn for at det var aktuelt, og holdt kontakten med meg i månedsvis. Nå kuttet han meg ut, slutte helt å ta kontakt, og rett før dette begynte han plutselig å trene masse. I forholdet trente han bare sporadisk i perioder på en måned, før det lå dødt i et år av gangen. Den siste måneden har han trent sinnsykt mye, hører på gladtechnomusikk og jeg er ganske sikker på at han er aktiv på tinder. Han holdt seg unna andre jenter, og holdt kontakten lenge med meg. Tror han angret lenge, men corona ødela mulighetene for gjenforening. I hodet mitt tenker jeg verste scenario med en gang, at han gjør dette for andre jenter. Men det er umulig for meg å vite, men jeg tenker det verste likevel. Håper inderlig det bare handler om å føle seg bedre, kanskje han har lagt på seg siden bruddet og er brydd med sitt eget utseende i forkant av sommeren, eller at han er motivert av kompiser som trener. Fikk vite dette fordi dette startet imens han enda tok en del kontakt, han "skrøt" litt til meg, fordi jeg trener jevnlig selv. Men plutselig tok det bråstopp, han har sluttet å ta kontakt med meg. Noen menn her som har gått igjennom brudd, eller som har sett kompiser gå gjennom brudd som kan kaste litt lys over dette for meg? Kjenner meg engstelig og lei meg og veldig redd. Føler ikke han har noe kjærlighetssorg lenger, og jeg er redd for at han skal gå så fort videre og bli ferdig imens jeg enda ikke føler meg så mye bedre. Fokuserer selvfølgelig på meg selv, men det tar tid, jeg syntes ikke dette er noe lett eller rask prosess. Anonymkode: bf3ce...eda
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Så du vil ikke at han skal gå videre? Forhåpentligvis gjør han det, trening eller ei. Og du også. Anonymkode: bf707...032 24
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Han har trolig gått videre og er på vei inn i singelkroppen. Anonymkode: 0fccf...afa 23
Realverdien Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Mannfolk trener for å heve sin seksuelle markedsverdi. Han har vel sett at damene ikke kaster seg etter ølmager og fleskearmer. Er det slutt er det slutt. Foreslår heller at du prøver en last stand en helg og prøver å knulle ham igjen, heller enn å dra det ut i lang tid så du seigpines med følelsene dine. Vinn eller forsvinn sier jeg. 14
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Singelkroppen, herlig uttrykk. Jeg elsker singelkroppen min Anonymkode: 0eada...96b 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 Dere har jo slått opp, ts. Da kan man ikke gå rundt og gnage på «gamledager». Om du liker han som menneske i det hele tatt så er du jo selvsagt kjempeglad for at han trener, kommer seg ut, hever sin sosiale kapital og kommer seg videre i livet. Kun om du virkelig hater han ønsker du at han skal sitte hjemme og deppe. Og om du hater han så ønsker du han jo ikke tilbake, så da spiller det ingen rolle om han trener og dater og koser seg. Anonymkode: 257f6...f30 11
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Jeg ønsker han jo tilbake, ønsker at han skal ha det bra, men ikke at han skal komme seg fortere videre når det virket som ha ville ha meg tilbake, jeg har fremdeles håp for oss! Jeg skal hvert fall ikke "knulle han ut" som noen sier her, syntes det bare høres ekkelt ut. Trist hvis det er holdningen, hva skjedde med å kjempe for kjærligheten og å jobbe for forholdet.. Hvis jeg ligger med noen andre så er det hvert fall over og ut Anonymkode: bf3ce...eda
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Hei. Ikke mann men er uhøflig og svarer. Dere har jo slått opp, så du må regne med at han kan være på Tinder og at grunnen til å trene delvis er å komme i form for sjekkemarkedet. Du kommer vel til å tenke sånn du også , når du er klar. Trening er jo også en veldig effektiv måte å få ut frustrasjon, aggresjon og bearbeide eller fortrenge vanskelige følelser. Håper du finner "din greie" til å komme over dette bruddet, ts Vondt å bli forlatt... Anonymkode: f4921...c05 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Det er klart at han ønsker å komme seg tilbake på markedet. Hadde han fortsatt hatt interesse for deg så hadde han ikke avsluttet kontakten. Her må du selv se slaget tapt og begynne å komme deg videre. Det er slutt mellom dere, og tydeligvis så trives han godt med det uansett hvor sårt det er for deg. Ønsker du han tilbake så får du si det - men du må ta et nei for et nei. Anonymkode: 85935...a3e 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 Det har gått ett halvt ÅR... Du må slutte vente på han, og komme deg videre. Han trener, treffer og har sikkert hatt sex med en ny eller flere. Eller ser muligheten og trener for det. Han har fått ny giv i livet, mens du sitter å venter. Anonymkode: 293ad...6ff 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Du må og forstå at man lett holder kontakt med noen, selv om man var årsaken til bruddet. Det er litt rart det der, men man kan ha kjærlighetssorg og føle seg rar, selv om man overhodet ikke vil ha personen man forlot tilbake. Man er vant til at man har noen, og har man ingen ny å gå til, er det lett å holde litt kontakt med eksen. Det betyr IKKE at man vil ha personen tilbake. Vil man ha noen, forlater man de ikke. Anonymkode: 293ad...6ff 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 Vel og bra, men man burde også trene før det blir brudd. Så blir det kanskje ikke brudd. Anonymkode: a1141...d2a 1
Gjest supernova_87 Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg ønsker han jo tilbake, ønsker at han skal ha det bra, men ikke at han skal komme seg fortere videre når det virket som ha ville ha meg tilbake, jeg har fremdeles håp for oss! Jeg skal hvert fall ikke "knulle han ut" som noen sier her, syntes det bare høres ekkelt ut. Trist hvis det er holdningen, hva skjedde med å kjempe for kjærligheten og å jobbe for forholdet.. Hvis jeg ligger med noen andre så er det hvert fall over og ut Anonymkode: bf3ce...eda Men hvordan kjemper du for forholdet når dere ikke har noen kontakt. Da får du jo heller ringe og spør om å møtes, og si at du vil prøve på nytt og høre hvor han står.
Realverdien Skrevet 1. juni 2021 #14 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ønsker han jo tilbake, ønsker at han skal ha det bra, men ikke at han skal komme seg fortere videre når det virket som ha ville ha meg tilbake, jeg har fremdeles håp for oss! Jeg skal hvert fall ikke "knulle han ut" som noen sier her, syntes det bare høres ekkelt ut. Trist hvis det er holdningen, hva skjedde med å kjempe for kjærligheten og å jobbe for forholdet.. Hvis jeg ligger med noen andre så er det hvert fall over og ut Anonymkode: bf3ce...eda Mente vel å ligge med ham for å få ham tilbake.
Gjest Alterego666 Skrevet 2. juni 2021 #15 Skrevet 2. juni 2021 Helt vanlig å gjøre livsstilsendringer etter et brudd, og trening er ganske typisk. Dersom du elsker ham, ønsker du ham lykke til og slipper han fri.
Gjest byråkrati Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker han jo tilbake, ønsker at han skal ha det bra, men ikke at han skal komme seg fortere videre når det virket som ha ville ha meg tilbake, jeg har fremdeles håp for oss! Jeg skal hvert fall ikke "knulle han ut" som noen sier her, syntes det bare høres ekkelt ut. Trist hvis det er holdningen, hva skjedde med å kjempe for kjærligheten og å jobbe for forholdet.. Hvis jeg ligger med noen andre så er det hvert fall over og ut Anonymkode: bf3ce...eda Eksen din er ganske egoistisk som har holdt deg på gress i tilfelle han ikke fant andre damer. Nå har han vel funnet noen han syntes er attraktiv og trener for å se bedre ut og ha sjans. Da var det ikke vits å ha kontakt med deg lenger.... Han har vært en drittsekk, du har ikke fått gotten over him fordi han ikke har vist deg at det ikke var sjans for et bra forhold fremover. Det er på tide å legge han bak deg og sørge over at forholdet er slutt og bli ferdig med han emosjonelt. Selv om han skulle angre om 3 uker, så viser han ganske tydelig at du står som i reserve, du er ikke den han vil ha først.
Ellevill Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 Hva med å spørre ham? Si at du ønsker å være sammen med ham? StIll krav til et klart svar fra ham. Noen ting blir veldig mye enklere om man bare snakker sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #18 Skrevet 2. juni 2021 Min eks begynte også å trene. En stund bare. Han valgte å finne seg dame fra asia. Det var visst lettere å få de på kroken enn ei norsk. I dag er de gift. Anonymkode: 4d76a...7d5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #19 Skrevet 2. juni 2021 Det er egentlig helt naturlig å trene og ta opp andre aktiviteter man ikke nødvendigvis har hatt så mye tid til i et forhold. Trening er jo ikke det verste man kan gjøre, det er sunt for kropp og sjel og hjelper en å klarne tankene. Du skriver at han sluttet å ta kontakt med deg, men da er spørsmålet mitt - har du vært aktiv for å holde kontakt med han? Jeg sier ikke at det er sånn altså, vet jo ikke, men dersom det for det meste har vært han som har vært aktiv med å holde kontakten, så kan det hende at han syntes det ble litt ensidig. Så dersom han fortsatt ønsker kontakt, så er det mulig det er lurt at du er litt frempå. Et annet alternativ er at han er gått videre, og da er det egentlig ikke så mye annet du får gjort annet enn å gi det et forsøk eller to på å gjenoppta kontakten. Er han avvisende til forsøk fra din side, så er du nødt til å respektere det. Kanskje dere vil få en mulighet i fremtiden, kanskje ikke. Så for denne gang er det lurt at du også innser at det er over og jobber med å komme over han. Anonymkode: ca955...7a2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #20 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du må og forstå at man lett holder kontakt med noen, selv om man var årsaken til bruddet. Det er litt rart det der, men man kan ha kjærlighetssorg og føle seg rar, selv om man overhodet ikke vil ha personen man forlot tilbake. Man er vant til at man har noen, og har man ingen ny å gå til, er det lett å holde litt kontakt med eksen. Det betyr IKKE at man vil ha personen tilbake. Vil man ha noen, forlater man de ikke. Anonymkode: 293ad...6ff Det er ikke alltid nødvendigvis riktig. Noen ganger traff man noen med dårlig timing eller man ser at en eller begge må jobbe med seg selv før et forhold eventuelt kan bli aktuelt (igjen). Det betyr ikke at man ikke nødvendigvis ønsker å være i et forhold, men at det ikke alltid er mulig. Når man er litt mer voksen med forpliktelser er det ikke alltid nok å like hverandre nok til å ha et forhold, men man må også ha tid og anledning, og ha hodet på rett sted. Det beste TS kan gjøre er å gi kontakt et forsøk eller to, og ønsker han, og begge har mulighet til å prøve igjen på sikt - flott. Ønsker han ikke det, så må hun ta innover seg at han sannsynligvis har gått videre. Anonymkode: ca955...7a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå