Gå til innhold

røyker hasj hver dag.

Gjest spiztbergen

Anbefalte innlegg

Gjest spiztbergen

jeg røyker hasj nesten hver dag. og når man røyker hasj så får man jo matkick så det holder.

så på de dagene jeg røyker spiser jeg jo masse. godteri også videre.

men etter at jeg begynte å røyke gikk jeg NED i vekt.

hvorfor det? jeg spiser jo masse godteri hve kveld. dette er rart.

samme skjer med venninnen min. hun går ned i vekt, selvom hun joiner meg på et par jointer om natta. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi du ikke spiser noe særlig annen mat resten av døgnet? De fleste jeg kjenner som har røyka mye hasj i perioder har gått ned - i hvert fall ikke opp - i vekt når de har røyka, og jeg tror det skyldes at de ikke spiser skikkelig ellers i døgnet, at døgnrymen blir dårlig og at flere av dem er så lite fysisk aktive at muskelmassen sikkert tilbakedannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du ikke spiser noe særlig annen mat resten av døgnet? De fleste jeg kjenner som har røyka mye hasj i perioder har gått ned - i hvert fall ikke opp - i vekt når de har røyka, og jeg tror det skyldes at de ikke spiser skikkelig ellers i døgnet, at døgnrymen blir dårlig og at flere av dem er så lite fysisk aktive at muskelmassen sikkert tilbakedannes.

Enig. Det finnes svært få overvektige hasjrøykere, og det er godt mulig du har svaret på hvorfor :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiztbergen

men jeg røyker jo bare om kvelden. og det er jo da jeg propper i meg all mulig usund mat også.

og jeg spiser jo faktisk på dagen. :forvirret::forvirret::forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...