AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Spør på vegne av barneløs søster som har prøvd i over 10år og endelig tatt mot til seg. En god fastlege for hjelp med å søke IVF i stavanger eller Sandnes område noen tips? Anonymkode: 279de...127
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Hvorfor ikke bruke sin egen? ev.starte utredning privat og få de til å sende det videre offentlig. Anonymkode: c0fca...983
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor ikke bruke sin egen? ev.starte utredning privat og få de til å sende det videre offentlig. Anonymkode: c0fca...983 Hun ønsker en mer engasjert lege. Anonymkode: 279de...127
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 ikke har vi peiling på hvordan man går frem heller. Så jeg prøver hjelpe henne med å finne det ut. Anonymkode: 279de...127
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Ville gjort som noen anbefaler over her. Jeg og samboeren min gikk til Medicus i Stavanger. Der henviste de oss videre til IVF offentlig i Haugesund. Anonymkode: bbac4...084
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #6 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ville gjort som noen anbefaler over her. Jeg og samboeren min gikk til Medicus i Stavanger. Der henviste de oss videre til IVF offentlig i Haugesund. Anonymkode: bbac4...084 Blir det sånn at de får behandlingen dekket når de går via medicus? Anonymkode: 279de...127
Biloba Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir det sånn at de får behandlingen dekket når de går via medicus? Anonymkode: 279de...127 Ja, så lenge de kvalifiserer til behandling kan de henvises fra Medicus. Ved henvisning fra fastlege er det først lang ventetid på utredning av årsak før henvisning til behandling. Å stå på venteliste til den perfekte fastlege for henvisning i tillegg vil trenere saken ytterligere. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ikke bruke sin egen? ev.starte utredning privat og få de til å sende det videre offentlig. Anonymkode: c0fca...983 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville gjort som noen anbefaler over her. Jeg og samboeren min gikk til Medicus i Stavanger. Der henviste de oss videre til IVF offentlig i Haugesund. Anonymkode: bbac4...084 Biloba skrev (2 timer siden): Ja, så lenge de kvalifiserer til behandling kan de henvises fra Medicus. Ved henvisning fra fastlege er det først lang ventetid på utredning av årsak før henvisning til behandling. Å stå på venteliste til den perfekte fastlege for henvisning i tillegg vil trenere saken ytterligere. Takk da har jeg hjulpet henne til å bestille bytte av fastlege til en fastlege vi har innen familien som oppleves dyktig og bestilt time til fertilitetsutredning hos Medicus ❤️❤️❤️ Anonymkode: 279de...127 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville gjort som noen anbefaler over her. Jeg og samboeren min gikk til Medicus i Stavanger. Der henviste de oss videre til IVF offentlig i Haugesund. Akkurat samme her! Siden de dog fant feil på mannen med en gang så tok jeg «utredning» (blodprøver og UL) hos min faste gyn etter TESA/PESA i Haugesund Anonymkode: c0fca...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå