Julie Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Noen som har tips til slitesterke joggesko? Mine siste Asics sko varte i 2 mnd før det var slitt hull i stoffet.. virker som stort fokus på lett vekt har gått på bekostning av levetid/slitestyrke. Ønsker joggesko som har levetid utover én sesong.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Hørtes merkelig ut. Jeg løper nesten daglig, og mine lettvektsko holder i ca 2 år. Løper du i terreng? Er skoa litt for små? Har du tånegler som gnager? Snører du for løst? Om jeg kun får et hull i stoffet, uten at skoa forøvrig er slitt, så taper jeg med sportstape fra innsiden. Kan være verdt et forsøk? Anonymkode: 1ed4a...8b9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har hatt samme problemet med Asics. Hoka har derimot ikke fått hull i stoffet. Anonymkode: 521ba...c45
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Samme skjedde her! Etter 1,5 mnd. Var dine også Asics Nimbus 23? Virker som at de sjekker om de kan slippe unda med å produsere dårligere og billigere kvalitet, og håper på at folk ikke gidder å reklamere... Følger for tips! Ferdig med Asics for godt. Anonymkode: 9440a...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå