Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Hvilken te? 

Er for å få mindre «sukkerlyst» da jeg vil ned i vekt, men har stadig en skikkelig sukkertann! 

Anonymkode: d277f...e00

Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Det hadde jeg unngått, fordi det ofte inneholder høye konsentrasjoner av diverse - eksempelvis grønn teekstrakt/chili osv som gjerne skal gi en følelse av høyere forbrenning (les; gå mye oftere på do). Gjerne koffein også. 

Enten velger man en med alt for høye konsentrasjoner av stoffer som er direkte farlig for barn (voksne har fått organskader av enkelte produkter som selges i Norge på helsekost), eller så er det direkte humbug.

Det greieste om du vil dempe søtsug er jo å drikke for eksempel litt ammete eller fenikkelte. 

Te/kaffe og andre produkter med påstand om slankende effekt er bare vås sånn forøvrig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fnuggolina said:

Det hadde jeg unngått, fordi det ofte inneholder høye konsentrasjoner av diverse - eksempelvis grønn teekstrakt/chili osv som gjerne skal gi en følelse av høyere forbrenning (les; gå mye oftere på do). Gjerne koffein også. 

Enten velger man en med alt for høye konsentrasjoner av stoffer som er direkte farlig for barn (voksne har fått organskader av enkelte produkter som selges i Norge på helsekost), eller så er det direkte humbug.

Det greieste om du vil dempe søtsug er jo å drikke for eksempel litt ammete eller fenikkelte. 

Te/kaffe og andre produkter med påstand om slankende effekt er bare vås sånn forøvrig. 

Takk for svar! Vet at selve teen ikke gjør deg slank. Har tidligere gått på en slankete og gikk noen kg ned i vekt da jeg ikke fikk behov for å spise mye usunt (godteri, brus, osv).. Teen dempet nemlig sukkertannen min!

Husker ikke at jeg måtte noe oftere på do (?). 

Men usikker på at jeg kan drikke den teen igjen da jeg ammer og pakningen står på polsk. Personen bak disken snakker heller ikke norsk eller engelsk.. :) 

Anonymkode: d277f...e00

AnonymBruker
Skrevet

Du skal være forsiktig med urter, tror jeg. Så hvis du ikke kan lese ingredienslista så ville jeg ventet :)

Anonymkode: c96e0...716

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...