AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Jeg har bestemt meg for at jeg skal utfordre meg med å sykle den distansen. Og ta det som en campingtur. Hvilken vei er best å sykle? Anonymkode: c79b9...89d
Kjetil E Skrevet 2. juni 2021 #2 Skrevet 2. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 17.39): Jeg har bestemt meg for at jeg skal utfordre meg med å sykle den distansen. Og ta det som en campingtur. Hvilken vei er best å sykle? Anonymkode: c79b9...89d Jeg ville annbefalt deg å sykle til Lillestrøm og fortsette videre til Fetsund og fortsette på østsiden av Glomma til Galterud (mellom Skarnes og Kongsvinger). Her krysser du Glomma og fortsetter på vestsiden helt til Elverun. Fra Elverum fortsetter du på østsiden opp til Rena. Så følger du langs Renaelva retning Nordre Osen. Men svinger av fra den veien der du når Oselva og fortsetter langs Rena til Storsjøen og sykler langs denne og videre oppover Rendalen og Tyldalen til Tynset. Herifra fortsetter du mot Røros og Brekken. Hvor du svinger retning Selbu og Stjørdal. Og fortsetter så langs fjorden inn til Trondheim. Annbefaler denne veien da E6 Gudbrandsalen og RV3 Østerdalen er sterkt trafikert. Er og mye trafikk på strekningen mellom Røros og Støren. Så dette er veier med forholdsvis lite trafikk. Og ikke alt for bratte stigninger. Med mulig unntak fra Rendalen/Tydalen opp mot toppen før du vipper ned mot Tynset. Endret 2. juni 2021 av Kjetil E 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Via Oslo S - Vy over Dovre - Trondheim S. Fremme💪💪 Your welcome 🤗 Anonymkode: db3dc...711
sofie777 Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Via Oslo S - Vy over Dovre - Trondheim S. Fremme💪💪 Your welcome 🤗 Anonymkode: db3dc...711 "Din velkommen" (You're welcome er riktig) 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Kjetil E skrev (På 2.6.2021 den 21.48): Selbu og Stjørdal. Fra Selbu kan sykle mot Jonsvatnet og komme rett på trondheim. Anonymkode: ea34d...4b6
Kjetil E Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fra Selbu kan sykle mot Jonsvatnet og komme rett på trondheim. Anonymkode: ea34d...4b6 Ja normalt, men forrige uke så var jeg i Trondheim og da jeg skulle til Stjørdal så tok jeg for morro skyld veien om Jonnsvannet og Jervskogen skisenter. Og hadde tenkt å kjøre veien videre over Selbustrand og Grøttem og ned til Stjørdal. Men i krysset stod det at den veien var stengt (ved en eller annen bru) husker ikke hvilken. Så det er ikke sikkert det er mulig å sykle fra Selbu til Trondheim via Jonnsvannet. Det bør isåfall sjekkes opp.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Kjetil E skrev (På 2.6.2021 den 21.48): Jeg ville annbefalt deg å sykle til Lillestrøm og fortsette videre til Fetsund og fortsette på østsiden av Glomma til Galterud (mellom Skarnes og Kongsvinger). Her krysser du Glomma og fortsetter på vestsiden helt til Elverun. Fra Elverum fortsetter du på østsiden opp til Rena. Så følger du langs Renaelva retning Nordre Osen. Men svinger av fra den veien der du når Oselva og fortsetter langs Rena til Storsjøen og sykler langs denne og videre oppover Rendalen og Tyldalen til Tynset. Herifra fortsetter du mot Røros og Brekken. Hvor du svinger retning Selbu og Stjørdal. Og fortsetter så langs fjorden inn til Trondheim. Annbefaler denne veien da E6 Gudbrandsalen og RV3 Østerdalen er sterkt trafikert. Er og mye trafikk på strekningen mellom Røros og Støren. Så dette er veier med forholdsvis lite trafikk. Og ikke alt for bratte stigninger. Med mulig unntak fra Rendalen/Tydalen opp mot toppen før du vipper ned mot Tynset. Dette er den absolutt beste ruta. 100% Anonymkode: f3377...cd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå