AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Hvilke vitaminer tar dere som gravid? Jeg begynte på nycoplus gravid vitaminer når jeg begynte prøvingen til å bli gravid. Ble gravid 5 år senere (har gått på gravid Vitaminer helt siden vi startet prøvingen) Men nå som jeg er i uke 37 har jeg glemt å kjøpe inn ny pakning og har heller gått over til kvinne multivitaminer. Føler jeg har vært flink til å ta vitaminer hele veien, Hvordan har dere hatt det med å ta vitaminer før og i svangerskapet? Anonymkode: ad614...ab0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Tok folsyre i første trimester. Ellers spiser jeg jeg vitaminbjørner som jeg uansett pleier å ta I andre/tredje trimester har jeg tatt tilskudd jern og magnesium etter anvisning til lege pga lave verdier på blodprøver. Anonymkode: ea814...aa4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tok folat fra jeg begynte prøvingen til jeg var ferdig med første trimester. Jeg tok også multivitamin, jod og trankapsler i hele graviditeten. Anonymkode: 91f88...ebb
Blekkulfina Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Tok folat og jod i månedene før svangerskapet, og jod/ folsyre/ trankapsler underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå