AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Skrevet 1. juni 2021 Som ikke koster skjorta og er litt fast. Kan ikke bare bestille en uten å ha sett og prøvd den, men vil gjerne høre hvis noen her bestilte sofa og er meget fornøyd. Sofa og seng blir viktigere og viktigere jo eldre man blir 😄 så er slutt på å løpe til IKEA for slikt for å så slite med ryggen. Anonymkode: bcaaf...17b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Du kan jo holde deg i aktivitet , så slipper du å få vondt i ryggen av en sofa? Hvor gammel er du egentlig? 😊 Anonymkode: 0537e...0a3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du kan jo holde deg i aktivitet , så slipper du å få vondt i ryggen av en sofa? Hvor gammel er du egentlig? 😊 Anonymkode: 0537e...0a3 Eh? Det er jo ganske normalt å få vondt i ryggen av en dårlig sofa. Etter fylte 30 setter man pris på kvalitet, nettopp fordi man får vondt her og der selv når man er i god form. Anonymkode: 99a91...c91 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eh? Det er jo ganske normalt å få vondt i ryggen av en dårlig sofa. Etter fylte 30 setter man pris på kvalitet, nettopp fordi man får vondt her og der selv når man er i god form. Anonymkode: 99a91...c91 100% Jeg er svært aktiv, men har dårlig rygg ( genetisk) og har hatt prolaps siden jeg var 14 år. Skal kun 1 natt eller et lite besøk hos noen med vond seng eller sofa før det gir problemer. Alle de jeg kjenner er mer opptatt av kvalitet. Anonymkode: bcaaf...17b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå