Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i helse og skal være hjemme med barnet nå pga barnehagen stenger. 

Flere? 

Anonymkode: 9e2a6...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skolen blir stengt i morgen. Men det går bra, støtter lærerne og sykepleierne i at de bør få bedre lønn. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Skolen. Men jeg er hjemme på hjemmekontor uansett, og ungene er såpass store at de ikke trenger å «passes». 

Anonymkode: 2339b...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jepp barnehagen. Har ikke sjans til å få noe gjort på hjemmekontor, så tenkte å jobbe inn timene på kveldstid.

Anonymkode: de37f...10d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Jeg er midt i en stor hjemmeeksamen og så kommer barnehagestreiken i tillegg. Ikke gøy! :(

Anonymkode: 60d64...0a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, dessverre. Jeg er midt i en stor hjemmeeksamen og så kommer barnehagestreiken i tillegg. Ikke gøy! :(

Den andre forelderen? 

Anonymkode: d2574...a4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, barnehagene her i bydelen stenges grunnet streiken og det blir jo et helvete for å si det mildt. Glad jeg bare har én unge, si!

Anonymkode: 301c4...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den andre forelderen? 

Anonymkode: d2574...a4b

Jobber borte! Så jeg er alene akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jobber borte! Så jeg er alene akkurat nå.

Spør noen andre foreldre om de kan ha ungen din en dag, så har du 2 neste dag. Da får du arbeidsro den ene dagen, og den andre dagen vil de antagelig underholde seg selv litte granne.

Anonymkode: c7c90...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skolen stengte torsdag, barnehagen i dag. Jobber selv i barnehage og heier på lærerne, barnehagelærere, sykepleiere og alle andre som streiker nå! 

Anonymkode: 601da...491

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skolen :) støtter kravet og været er nydelig. Dette kunne ikke vært timet bedre.

Anonymkode: 36ffa...75a

• Liker 2
Gjest Albbas
Skrevet

Ja, åpen annenhver dag 10-14... 

Fy faen så lei jeg er dårlig samvittighet på jobb, korte barnehagetider, og ikke minst hjemmekontor med unger rundt ørene som klikker i vinkel fordi mamma er opptatt med jobb. Æsj altså. Vi er jo privilegerte da, vi er to med fleksitid så vi greier å hente oss inn på kveld og natt, men likevel. Mentalt sliten! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skolen stengte torsdag, barnehagen i dag. Jobber selv i barnehage og heier på lærerne, barnehagelærere, sykepleiere og alle andre som streiker nå! 

Anonymkode: 601da...491

Kunne dere ikke ventet LITT med å streike? Ihvertfall til eksamensperioden er over? Ikke alle er privilegerte og har faste inntekt slik dere har! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kunne dere ikke ventet LITT med å streike? Ihvertfall til eksamensperioden er over? Ikke alle er privilegerte og har faste inntekt slik dere har! 

Så, du tenkte lærere skulle streike i sommerferien? Høres veldig effektivt ut. 

Anonymkode: a0991...f91

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget med streik er at alle rundt skal forstå hvor viktige de er for at samfunnet skal gå rundt. Det skal ramme hardt.

Anonymkode: ad72d...816

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er det jo sommerferie. Hadde de ventet til da hadde ingen brydd seg fordi de ikke hadde merket noe til det. 

Anonymkode: c7c90...7b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Streiken kom jo umiddelbart etter forhandlingene brøt sammen.  

Forhandlingsdatoen ble ikke satt av Unio. 

Anonymkode: bdae9...018

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er ikke helt sånn det funker desverre

Anonymkode: f5b8e...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke helt sånn det funker desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...